Monday 21 March 2011

Kami....

Salam..
Sory bro.. agak lama gak aku tak up to date benda ini. actuly aku takda idea maw tulis apa kejadahnyaa.. hurmm kadang2 aku taku gak kerana tulisan aku boleh menguris hati sesetengah pihak.. so (takut kene gam lak!) .. adui aii ok..
Bro..
hurmmm actuly aku nak komen pasal gambar ini ( atas aku ni) aku kompom korang dan bro2 sekalian tahu kan lambang dan tulisan yang tertera di gambar ini.. haaaa inilah  poster cerita kami.. cerita yang penah menjadi kegilaan aku di universiti dulu.. cerita ini memang 100% berkenaan kehidupan di KL yang ketika itu tengah hangat dengan gig dah live band, local band dan awek2 yang cun hahahaha.. so..
so aku tanak komen cerita tersebut kerana aku rasa cerita itu best.. so bro aku cuma nak komen tulisan kecil yang dibawah tulisan kami ( bukan blog lanzmp3: blogspot 2) tapi tulisan yang mengatakan " Hidup ini memang palat, tapi esok masih ada" hurmmm.. kata2 itu memang mendalam bro... memang palat aa hidup ni kan but jika kita berharap aku pasti esok akan berubah, mungkin setahun atau dua tahun but aku pasti ia akan berubah juga..
So..
aku tak mahu kaitkan dengan hidup aku but ada aa sikit-sikit so.. aku tak mahu sedih menagis atau apa sahaja walaupun hakikatnya aku rasa itu..
So... aku tak mahu kata pape dan ini sahaja aku nak tulis.. korang renung2kan lah kata2 itu byee bro..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...