Tuesday 8 March 2011

Siapa Saya?? part 1


NAMA : ABDUL RASHID ZAILAN
NO PEKERJA : SP 258
JAWATAN : P. PEGAWAI
UNIT : HAL EHWAL ANTARABANGSA

Seperti yang tertera diatas aku telah bekerja di UTMSPACE. (bukan utm di angkasa raya k)... bermulanya hidup aku disini pada 16/08/2010 kira2 2 minggu setelah aku konvo dari UM.
UTMSPACE bertempat di Johor Bharu (sah tempat aku tak penah lepak) first aku sampai sini pada ari sabtu dan aku lepak di rumah isam a.k.a boyot..(sory cam gua tak kutuk lu anis yang kata camtu hahaha) di bandar baru uda.

ok street to the poin aku punya bos nama Encik Zul dan pembantu aku ialah Farah. best keje unit ini. dan first xsimgt aku ialah beli basikal tok orang korea. ahaha. Korea leh lak maw main basikal kat dalam UTM gila pew hilang akal sungguh punya aa besar  UTM tersebut.

dan banyak dah aku berkorban di unit ini seperti masuk hutan g melaka g anto sutar. g antar mikrofon. balik malam ari sabtu keje banyak aaa nanti2 aa aku list kan.. so carta organisasi unit aku adalah seperti berikut

haaaa bos paling besar ialah Dekan. kedua bos aku encik Zul dan seterusnyaaa aa. but keje kat sini memang best tahap gaban. kerana keadaan yang penuh gelak ketawa dan gosip. lagipun keje tenson2 pun tak best (kadang gila gak tensionyaa). hahaha aa pew lagi maw tulis aku suka unit ini kerana dia ada MESIN FAKS, TALIFON dan TRAY kertas....
sebenarnyaaa aku malas tulis lagi kita sambung part 2 pulak!

1 comment:

  1. wahh nice intr0ducti0n hahaha.. pnjang tuuuuuuuuuuuuuuu

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...