Thursday 28 April 2011

aku sorang dalam hotel.. BOSAN!

salam bro...
owh by the way may name is acik..

haloo selamat malam der semua.. hahaha so arini gua maw cita apa yang berlaku.. so seperti yang diketahui oleh umum aku telah ditugaskan ke Ipoh untuk menjaga dewan periksa (dalam surat arahan kerja aa) and wat first time in my life sey aku g ipoh.. (actuly aku suka gila keje space y? sebab aku dapat tengok malaysia aaa a.k.a travele hahaha).. so majulah space utm
Owh by the way thkz to Fara dan kredit to her kerana hantar aku g stesen bus.. (walaupun anda lambat tapi tak kisah sebab awak iklas tolong den kekeke) nak wat camana org miskin mana ada transpot nak g sendiri.. so aku pun naik bus aa g Ipoh.. well aku tak kisah sebab aku eeklass wat keje kat space (bab kata bos lama gua encik zul).. so aku pun naik bus dan bab ini anda dalam hal ini lah aku bengang kerana aku dapat tempat duduk dengsn sorang mamat cina.. dah tu sebalah kiri gua lak india hahah dah sebaris satu malaysia.. well gua tak kisah pun sebab diorang kalo tak kacau gua tak pew.. owwh bab aku tiba2 aku jadi bengang gak sebab mamat cina itu telah menidurkan dirinya tak hagak2 Y? sebab dia tido berdengkur cam haram.. siott bising lak dah tu mulut bau busuk.. huh! nak jew gua snap gambo dia n tampal kat stesen bus (hahahaha) but gua tak sekejam itu k.. hahah
Soooo soly soly.. hahah well agak bengang gak aa sebab minah tiket kata sampai dalam 6 jam jew.. but apakah yang terjadi, aku duk dalam bus lebih setengah jam (bayangkan duduk lama nak kencing n ada mamat berdengkur SIKSE TAK?).. pehalnyaa ni pew jadahnyaaa.. betol aa kata dr Mahatdir.. janji melayu.. gila panas punggung sey gan beg lagi ni aa kat lantai.. gila but takpe sebab suasana bus best Y? ada budak kecil yang lari sanan lari seni tah anak sapa tah but ceriaa aa naik golak den.. hahahhaa
Aha.. aku sampai dalam kol 6 sempat gak aku naik teksi g hotel (huhuhu gua chek in sendiri nasib baik ada bilik kalo tak merempat aku kat tepi jalan) oowh hotel nama Sun In.. ahah seblom aku terlupa aku naik teksi tadi dah aa mahal india lak tu yang bawa hapeh!!.. dan yangn menakutkanya dia suka break mengejut n masuk lain tak tentu pasal.. gila banyak gak aku mengucap anad ingat tuhan tadi.. huuu!! nasib tak jadi pape.. but ok aa dia peramah so aku pun meramahkan keadaan aaa hahahaha.. and dia dah aa tak tau tempat last2 aku gak yang tunjuk tempat hotel aku tu aa (tu pun selepas aku tanya kat awek2 tepi jalan kekekeke)... sempat lagi ko ea acik (well nak wat camana im single n available) hahahaha.. golak banyak aaa lak
So.. aku pun chek in hotel aa and ada satu insiden yang gak sengal aaa
Well minah yang jga kunter hotel (india gak) salah bagi gua harga.. so gua bayar murah aa but sebenarnya harga lain.. so terpaksa aa tokey dia tipun gua suruh bayar lagi.. peh!! yang paling bengangnyaa aku dah aa tak cucuk duit lagi.. so terpaksa aa gua menapak g gian (dah aa gian tu jauh gila siottt) untuk bayar harga hotel gua.. seyyy cipan tapi takpe aku redo mungkin dia blur tenguk muka gua yang cute ni kekekeke.. and mybe ramai sangat orang kut tu pasal dia blur gan harga hotel.. tapi takpe.. dah aa time tokey dia tipun gua gah makan.. kalam kabut gua gabiskan mihun goreng tu ceh! but takpe gua iklas kekeke.. aha
so after that gua sempat gak g jenjalan malam nak rikey tempat gua esok so gua dah taw tempat agak jauh gak aa menapak (sebelum tu gua dah tanya orang aa sunway college kat mana.. aha..) well dalam kul 9 lebih gua balik bilik and buka fb and bloq cari idea.. so sampai sni jew k esok gua cita lain

ok Ipoh mali ipoh, mali lalalalala
jgn lupa gosok gigi and basuh muka ariossss
Sekian..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...