Saturday 30 April 2011

JONYY.. sy rindo kamo huhuhuhu

salam bro..
owh by the way may name is acik..
Salam satu malaysia.. well aku penat dan baru balik dari ipoh.. hohhoho.. well aku sampai dalam kol 5 pagi.. dan aku balik naik tersi sapu.. dan cam haram sey dia kenakan aku 10 hinggit.. harammmm.. mahal.. korang tau tak aku rugi bape banyak g ipoh maw2 dekat 3 ratus taw cipan..
But..
bukan itu aku maw bebelkan sebenarnya aku rindu pada teddy bear aku (aku kaut dari korea) huhuhu "JONYY" den rindu sama kamo.. huhuhuhu serioss aku rindoo gan kecomelkan beliau hahahahaha gila geli tak dengar hahaha well aku tunjuk gambor beliau k (sory den curi dari bloq kamoo)

jeng

jeng

jeng

hohoho sebenarnya kau dah bagi kat seseorang.. so aku harap aa dia jaga bebaik JONYY.. hohoho sory jonyy den bukan seorang keeper yang baik.. den tak mampu jage engkau hohohoho semoga ko gembira dengan tuan baru ko .. ok

BYE2 BEB sob sob sob

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...