Tuesday 19 April 2011

owh.. dame!

Salam bro...
OWH by the way my name is acik..
hahaha.. well so apa kabo anda semua.. ada sihat ka ada baik ka.. atau ada ka takda .. aku? aku sihat beb cuma batuk2 sikit aa biasa aa i kan penghisap tegar rokok.. ea... aha tajuk atau topik arini ialah "ari2 keje" aha arini aku telah ditugaskan untuk ke kl.. well untuk menghantar satu bungkusan (bukan hantaran or kad kawin or bom tangan k) hantaran apa ahaa yang tu korang tak perlu tahu sebab ditulis disitu barangan Sulit.. so akan menghantar aa aku atau ke kl lah aku kira2 jam 10 pagi..
Wut aku camana? hurmm aku camni aa bro. sedih gak maklumlah hajat tak kesampaian kan so agak aa sakit2 ati tak gitu.. Wut rindu dia? hahaha soalah cepu emas dok ko tanya.. seyes aku rindu gila bangat sey kat dia.. ko taw tak banyak2 pempuan aku suka dia tanga pertama wei.. but ialah kan cam biasa aa dia dah jatuhkan hukuman mandatori kat aku so kalo nak skip kene aa tunggu Agung punya birtdya aa wat rayuan.. baru aa tak kene hukum gantung.. and masalahnya aku pun lupaa birtday Agung bila hahaha (maklumlah baru sebulan duk malaysia tercinta) well agak pedih gak aa sebab dia cam andaikan aku seperti itu owhh god dame! but tak pew aa aku taw gak dia akan baca BLOQ AKU ni... so aku maw kata kat sini awak saya rindu awak juga!.. hohoho.. cetttt.. hahaha so melangkah longlai aku harini but hidup mesti diteruskan juga..

so kepada dia or aku or bro2 sekalian semoga heppy selalu jgan lupa basuh baju dan beruslah gigi anda selalu ok chow cincau arioss

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...