Monday 4 April 2011

pukul 10.00 pagi. juga!

Salam bro..
hahah well selamat pagi semua kepada semua juga ok.. (kang tak cakap kata berat sebelah lak).. so apa aku nak kabo kat sini ialah harini aku keje cam biasa cuma bezanyaa bos 2 besar semua takda well nampak tak ke freenyaa itu.. huhuhu.. aku rasa bebudak kat space ni kompom dah lompat katak dah kat atas main tepuk main tampar (Ialah bos takda so boleh aa diorang gular kan , aku tak ea kekeke)
well aku tak aa gembira seperti itu (walhal aku nak sangat huhuhu) keje aku berlambak dan asik delayy jew.. bagang tol lah! well dari kertas kerja yang banyak adoii yaaaaiii.
well hahaha aku nak kabo satu kat sini sekarang ni aku dalam proses menunggu dengan penuh debaran dan tah apa2 tah lagi coz ada seorang aa ni dia kata dia buat bloq cam aku gak.. well aku minta aa maw tengok bloq dia but dia kata nanti dia umumkan pada hari lahir aku.. ceh!.. saja jew kan hisss wat aku menungu hampeh dok aku tak suka lansung stuasi ini.. but aku kene belajar sabar juga kan ( sabar yerrrr acik) huhuhuhu.. well aku memang berdebar ni (maklumlah nak taw dia tulis pew kan hiss nampak beno suspenyaa disini) hahaha well tak pe aku akan tunggu gak nantu heee
ok aa maw sambung wat keje well bye beb!                                           












FREEE DUNIA KITA kekeke!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...