Wednesday 20 July 2011

MOVIE time.. Harry Potter and the deathly hollow part 2

Salam bro..
Just call me acik..

Huyooo..
Semalam telah berlansunglah satu perkara yang agak best sey .. aku telah pergi menonton cita
seperti tajuk di atas.. hahaha serioss beb cita dia sangat best tahap gaban.. dan aku anugerahkan cita Harry potter ni sebagai cerita yang terbest sekali dalam turutan cerita dia..

Well
jutaan terima kasih juga kepada Cik Farah Rosales kerana telah bersengkang mata menemankan aku melihat cita tersebut. kekeke.. (walaupun gua taw lu tido semasa cita tersebut) haha tapi takpe janji gua puas hati semalam kekeke,, and aku wa ingin menyeru kepada sekian penduduk jb dan Melayasia (kursusnya) g lah tengk cita Harry ni KERANA bukan sahaja cita ni terbaik bahkah cerita ini merupaka cerita yang terakhir dalam siri beliau..

Ok ada bape gambo yang gua nak tunjukan disini berkenaan cita ni
Ahkss jutaan terima kasih kepada pakcik google kerana telah "meng update" gambo tersebut.. bukan hapa leh aa aku down load gambo tersebut dan "updatekan" kat beloq gua kekekekekkeke



 Time ni GUA rasa Fara dah Tido kekeke
 Time best sey power keluar dari tongkat ajaib

 kene kasi musnah benda ni dulu baru yang jahat tu (aku tak hinggat dah nama dia) lemah









korang memang best huhuhu sedih korang dah takda berlakon lagi







TU jewww k TATATA

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...