Sunday 14 August 2011

ahaa... NO idea at ALL>>!




Salam bro..
Owh acik my name

Sekarang aku gah keje.. yup actly waktu keje dah abis dah dan aku memang dah layak aa nak balik umah..BUT.. masalahnyaaa kat luar hujan dan Kate Ferari aku tidak dilengkapi gan bumbung. (maklumlah kate 4 musimkan ) muuhahahhahahaha.. Grrrrr aku nak balik dan aku baru teringat bahawa baju aku ramai lagi yang belom dibasuh. cetttt..

Ahaaa actuly ketidak balikan aku mengikut waktu sebenar juga disebabkan ada keje yang belom selesai.. ahaaa korang mesti berdebar nak taw kan keje apa yang aku buat time cuti ni (orang gile jew keje kan ari sabtu) huhuh..
aku gah fotostart kertas untuk jadual konvo UPEX.. banyak lak tu dekat 2 ribu lebih, dan mesin yang lembab tu acapkali menyirapkan hati aku.. Apasal bro (imigenasi gua tanya) mesin tu asik sangkut jew bodo!.. leceh aaa asik nak kene betulkan lak cam haram..

Tapi takpe abis jew ketas tu gua kompom balik.. tapi gua harap aa hujan benti gak kan..
Owh by the way aku tak taw nak tulis pew...
Eah jap aha ada benda aku nak kongsi.. semalam bebudak ni telah datang kew jab.. sapa budak tu bro? (imigenasi gua bertanya) hahaha bebudak sek aku dulu aaa ni aa.. dan mereka telah datang lepak gan aku di LC katering dan Bazar Karat.. ahaha paling gila bil;a sampai bazar karat semua hilang pertimbangan dan hilang igatan dan bertukar menjadi spesis yang mngerunkan hahaha dah aa call tak hangkat dan alasanyaa giula bershoping..dekat kol 3 gak aku balik. cettt..
Ni aaa gambo mereka2 yang telah menceriakan suasana semalam..

 

 Name: Yun (mastermind)
Aaha ni dia yun.. actuly korang rasanya dah taw kot sebab aku dah penah post pasal diaa.. well hahaha dia aa yang menghidopkan suasana dengan idea2 extrem yang tahap ganas kekeke.. well thaks wei coz aku dengar ko yang plaining nak lepak jb.. aahaha sesuai sangat aa gan ko punya jawatan. ajk PANGIL MEMANGGIL hahaha




Nama : Anis.. (second commander)
 Well wel west.. hahaha.. ni yang kecik molek cute miut ni nama dia anis.. and well aku rasa juga korang dah kenal dia.. coz gambor dia penuh kat fb gua.. actuly dia keje kat spital.. and thaks kat ko nis sebab telah mencari tempat lepak yang agak best walaupun sesak dan susah nak cari.. kat mana tu bro? (imigenasi gua lagi) kat LC katering.. ahahaha best sebab dia juga besusah payah meplaningkan benda ni taniah dah syabas gua ucapkan hahah (sory beb dulu gua tak bayar duit kelas kat lu time lu jadi bendahari dulu kekeke.. harap halalkan jew k  auww)


Nama: Faiq ( pakar Bazar Karat)
Hahaha beliau merupakan mamber lama aku satu kelas dahulu dan merupakan anak seorang polis.. memiliki sebijik Yamaha Lc dan juga Vios well seorang yang lawak dan best dengan cetusan idea yang maha ganaz dan tap tah ape aku nak kabo daaa.... hahah well aku dengar rumah ko jadi tempat buka bebudak ni aa bro.. aa memang kene aa tu memang dari dulu kot umah ko tempat kitaorang melantak kekekeke.. well thaks bro sebaba lepak gan gua semalam..

  
Nama: Loqman (Ahli muzik dan pakar Merapu hahaha)
Well ni aa mamber lama aku dan juga memerangkap teammate time aku jamming dulu.. haha tempat dia lorh dulu aku melepak bermain guitar dan ponteng sek agama.. ahahah dan dia gak aa teman aku g jamming time abis kelas tambahan kat Bustand.. mahluk ni mempunyai band sendiri dan sedang aktif dengan gigs yang cabar di BP.. well semoga berjaya gan keria dan karia basikal ko bro kekeke



Nama: Suhana.... ( kebabomm )
Suhana.. walaupun selalu tertinggal even dengan kitaorang.. dan telah berjanji akan cuba mengikuti aktiviti yang akan dianjurkan lagi.. wee menurut beliau bebanan keje yang banyak menyebabkan beliau tidak ada atau ketiadaan masa nak melepak.. well betol gak beb!.. but sabor jew aa k dan juga beliau telah berjanji akan folow kesemua even yang akan diadakan selepas ini.. hahahaha selamat wee raya nak lepak umah ko leh makan kuih raya bebanyak k...


Nama: Nazmi ( Gile Basikal)
Ni aku tak taw spesis hape yang sesat lepak gan aku semalam hahaha (guraw jew beb) beliau merupakan mamber aku dari kelas sebelah dan sama kelas gan Loqman.. actuly beliau agak gile gak aa.. suka berkaroke dan kadang2 berperangai pelik.. contoh tengah jalan beliau akan baring dan mematuk2 tanak seperti seekor ayam hahahaha.. guraw jew beb.. haha tapi awas yer beliau sedah bertunang.. dan aku tak taw bila beliau nak kawin.. gile aa dan belaiu juga ada sebijik honda city.. (mamber aku sorang yang baru pakai honda).. wel wel weeeee.. owh tidak lupa gak dengar cita beliau dah gile bermain basikal APAKAH? gile kew dah ada honda nak basikal pulok hahaha lantak ko aaa..


Nama Mariah Atika ( Minah Kangkung )
Ahaaa last sekali dan merupakan ahli terbaru dalam geng dajal gua.. hahaha beliau merupakan tungan kepada Nazmi gilo..(merujuk gambo yang kat atas tu.. mendapa jolokan minah kangkung daripada Faiz Asraf (gua petik terus nama dia hahaha) kerana insiden semasa makan stimbod dulu. well dia ni kuat makan kangkung that y aa Faiz pagil camtu kekeke.. seorang yang periang riang ria suaka suki.. hahaha memang masuk jew gan kepala kitaorang.. owh yer beliau ada sorang kazen di Utm dan merupakan salah sorang bekas pekerja tempat aku.. Cik CIlo..hahaha kalo tengok dari segi rupa dan perangai memang sedondon aa gan Nazmi. hahahah.. owh aku ucapakan semoga berbahagia kalian dan kawin nanti jgn lupa jemput aku gan Faiz k ariosss

Aaha tu dia geng2 yang telah memeriahkan majlis gua semalam...
well thkss kepada korang aaa kerana datang lepak kat tempat aku kekeke
Akhir kata dari aku, aku seronok kerana mempunyai kengkawan seperti korang dan aku berharap hubungan kita ni kekal sampai bila2 ariosssss





1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...