Tuesday 23 August 2011

RAya..

Salam bro..
Acik.. my name

Ahaaa..lagi bape hari nak raya.. dan aku masih lagi bekerja .. adoh.. keje banyak but pale aku dah tak ada kat sini dah.. nuun ada kat kampung camana nak buat ni.. pala dah ingat nak balik jew ni adoiiyaiii..
Dan lagi aku lom kemas umah.. lom cat.. banyak aa benda yang aku lom buat.. Persoalanyaa Sempat tak aku buat.. ahahah tu yang kita tak taw kan..

Dan..
cita pasal raya kan aku baru aku telah dihadiahkan dengan sebijik kad raya berserta ucapan maaf .. (tah pape aa kekeke) but aku haapy sebab ni aa baru First kat aku dapat.. so thkaz kepada seseorang itu yang bagi aku kad raya k.. hehehe.. den nak kabo n, kad raya nanti den bayar balik k kekek.. den maaf kan ko, dan den minta maaf gak k walaupun din segaja atau tidak.. kekeke..

So..
Di kesematan ini aku nak menguccapkan selamat hari raya maaf zahir batin kepada sesiapa yang mengenali diri ini Terutamanya di LONDOn..
(sory geng gua tak balik London lorh,, tiket abis..)
sob, sob

Tata

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...