Tuesday 16 August 2011

Setahun Sudah berLALu...

Salam Bro..
Acik nama aku..

Setahun.. yup harini 16/08/2011..  hape maknayaa bro? ( imigenasi gua bertanya ) maknayaa dah setahun genap dah aku duk keje kat space ni kau taw.! yup sudah setahun dalam aku sendiri pun tak sedar.. yup ak sungguh berterima kasih kepada semua staf SPACE kerana membantu aku dalam bekerjaa. hahaha

Well korang mesti tertanya apakah pencapaian aku selama setahun aku bekerja di sini. well jawapanyaaa...Ada aa kemajuan sikit dalam diri aku ni.. well aku masih hinggat first time aku melangkah masuk kew dalam company ini.. well dengan penampilan seperti mak Gian.. ( Ni brother opis aku yang cakap) kurus kering dan berwajah cengkung kepada seorang yang sihat dan agak boroi kekekeke.. so pencapaian aku cemerlang lah kan kan..

Yup kalo dulu aa kompom susah nak bgaun pagi now sudah boleh bagun sembahyang subuh lagi Alhamdullilah.. perubahan yang besar tu.. yup kalo dulu masalah nak selesaikan masalah now sory der.. kalo ko lari dari masalah kompom mati katak aa so kene buat gak walaupun ko tak suka.. hahaha

Lagi aa perubahan yang aku nampak laa dulu selalu duit takda jew..now alhamdullilah ada gak rezeki yang tuhan bagi kepada aku.. ada aa sikit aku bole bagi kat mak aku.. leh bagi kat adik aku .. so takda masalah aa sangat.. cuma akhir2 ni ada sempit sikit kekekek tapi takpe gua masih tabah lagi .. huaahuahua

Lagi aa perubahan lain hahaha biasa aa da jatuh dan bangunyaa duk kat Space ni.. lagipun banyak dapat jumpa orang dan memahamkan perangai orang yang kadang2 tak releven lansung!.. so lantak aa gan dia orang itu kekeke

Dan yanga paling penting kawan2 aku bertambah dengan ramainyaaa itu yang paling best..! yepiiiii...

So soly soly k bro ariosss



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...