Monday 8 August 2011

We call that Dame Idoit..!

Salam broo..
Acik by the way..

Ahaaa.. first sekali aku nak kabo tajuk ni takda kene mengena nak memaki kew hape kew lansung takda k.. lagipun ni kan bulan pose so tak leh aa memaki sesuka hati..
aa hape aku nak buat arini ea.. actuly aku kene buat pasal konvo.. dan maklumat dah ada da cuma aku malas lak nak summarykannyaa.. mybe jap lagi kot. malas aa nak pikir.. lagipun badan penat pinggang lak sakit.. adoi.. ni semua pasal terlampau banyak main gym sangat aa.. nakkk REHAT...



Nak memain jew arini bole tak.. ahahaha ayoo apasal macam tu bro.. entah aaa takdo mood kot nak kata periot takan lak.. gua lelaki a.k.a JANTAN.. owh yer aku bosan aa buka makan kat bazar jew.. balik2 nasi ayam penyet, ayam gan nasi, ayam nasi tambah lagi gan roti canai + murtabak aa bosan2!.. so aku rasa nak makan kat luar aa arini.. so sapa nak temankan beta hahahaha,,

Memekak dalam telinga jew aa best... camana kaedahnyaa tu.. ahaa senang jew korang ambik head phone then sumbat kat telinga korang hahahaha.. kompom ko akan rasa kebestnyaa tahap gaban hahaha.. actuly aku takda idea lagi nak tulis pew so

So bye2 aa k arioss



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...