Sunday 30 October 2011

Alone in the world.. upset kan!

Salam bro,
Mr kekurakukaku said..

Hye.. lama rasanya jari ni tak menaip kat sini.. yup cukup lama.. sebab apa? well bz satu hal dan satu lagi aku tak tahu nak tulis apa lagi..
Yup upset laa 2 3 hari ni.. selalu juga ku try nak tulis but suddenly takda idea.. jadi kosong.. so kalo kosong aa kan buat hape aku nak tulis kat sini..rugi kertas jew kan (banyak aa ko punya kertas bro hahaha)
Actuly ada gak aku pikir nak tammatkan saja benda ni.. sebab? ialah macam takda erti aku tulis lagi .. takda sapa dah nak baca.
But aku tak jadi dah nak buat camtu daaa.. sebab kalo takda orng baca.. baik aku baca sendiri..
So biar aa aku merepek kat sini untuk aku sorang jew..
Owh by the way. semoga berbahagia k.. bagi pasangan yang sedang bercinta. dan ada pesanan lagi kalo nak bercinta lah sila lah luang2 kan masa tok pasangan korang.. well sometime people need time to be alone but its not avrytime..

Bila dah selalu bee alone jadi aa upset!..
Bila dah upset tu yang datang rasa marah
Bila marah rasa tidak bersemangat.
Dan bila tak bersemangat tak leh aa nak bersama.

Actly ak rembat ni dari someone untuk rujukan aku dan kalian..
Ahaaa well been together not always make wonderfull
Sometime colorfull also nice hahaha

ok aa aku tak tahu nak merepek cam kerepek
Calow.. bebeh

aa ni lagu untuk korang


Pasha (Unggu)
Jika Itu Yang Terbaik



Tiada bisa ku lupa,
saat yang indah, yang terindah
yang kita lewati bercinta

Semua kebiasaan,
yang kita lalui berdua,
kini jadi puing kenangan

Sebab engkau t’lah pergi,
sambil menangis kau katakan,
kau tak akan pernah kembali

Dan dapat ku pahami,
satu alasan yang kau beri
Apa yang mereka ingini,
s’gala yang terbaik untukmu

[#:] (+Reff)
Sendiri aku
dalam gelapku
tiada satupun
menemani ku

[Reff:]
Jika itu memang terbaik, untuk dirimu
Walau berat untukku, pisah denganmu
Hapus sudah air matamu, aku mengerti




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...