Tuesday 6 December 2011

haMBIK mu..!

Salam bro..
Mr Kekurakukaku said..

Well lama gak tak menulis di sini (walhal semalam baru aku mencarut) hahaha.. macam amy search kata kerja gila semua ni..

So beb adakah apakah sihat semua.. aku sihat cuma takda mood nak tulis.. well biar aku cita kat korang camana bermulanya bloq aku ni.. aku rasa aku tak penah cita kan..

Well benda ni dah start time aku kat UM dulu.. idea ni dicetuskan oleh mamber aku Alim.. well bloq dia ada kat wall aku.. so dia lah pencetus idea bloq dan menjadi kegilaan ramai ketika itu.. well kat floor aku lah time tu.. dan ketika itu juga line tenet mula kuat selepas diorang memasang aa benda apa tu (aku tak hinggat nama dia)

So aku mula aa reka sebijik bloq but disebabkan aku tak taw camana nak edit so aku biar la..
Ok sambung nanti...

hahaha

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...