Sunday, 15 January 2012

gila Puas.

Salam bro.
Mr Kekurakukaku.

Well, apa kabar semua, ada sihat ka..? Ok aku nak cita apa yang terjadi malam tadi.
malam tadi aku telah keluar melepak berssama En Bonzer dan Bro Fadli..
Well kita orang lepak bertiga jer sebab En Roi (Isham) tak jadi lepak sekali.. kebiasaanya mesti ada lagi dua orng yang kan folow iaitu anis n en roi. well malam tadi takda so tak best sgt laa..
BUT..

Ak cuma nak cakap kami dah ada geg baru iaitu Bro Fadli.. yup beliau sudah mula bertugas di JB ni
n dia lak duk kat umah aku.. so semakin besar aa geg budak dajal ni.. walaupun sekarang ni dia masih lagi jinak..(hahahaha)

Tapi aku akan cuba buat dia serua macam paiz..
Yup yepiiii

itu juer untuk makluman saudara sekalian

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...