Monday 30 January 2012

terima kasih..

Salam bro
Mr Kekurakukaku said,

Selamat tengahari semua.. dah makan? aku dah makan... korang jagan lambat makan ... nanti lambat gemok cam aku hahahahhaa... owhh... seriosly aku tak tahu nak tulis apa.. lately badan aku sakit2.. knpa ea.. nak kata aku tak bersukan.. hari2 bersukan.. adoh mybe terlalu banyak bersukan kott.... mybe tido bnyk sangat kot..

Owh yer.. taniah kepada sepupu gua akmal n pasangan dia kak lin kerana teah dikurniakan anak.. aku rasa cam anak lelaki.. perrrghhh tak sangka beb dah ada anak daa sepupu gua.. aiseyyy aku bila lagi? hahahaha yang tu aku takda jawapanyaa.. tapi mesti maw kawin maaa hahahha..

Owh kepada sepupu gua tunggu gua balik.. ada jer hadiah yang menanti kalian... hahaha okk
Taniah kepada korang berdua.. lalalala

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...