Wednesday 15 August 2012

Nak beli nak belii nak beli....!

Salam bro
Mr Kekurakukaku said.

Harini alhamdullilah duit telah masuk dengan awalnyaa.. yepiiiii... terima kasih kepada UTMSPACE kerana memberi duit raya.. terima kasih juga kerana telah memberi gaji awal kepada kami.. hehe
Tapi angka di dalam cimb bank gua hanya mampu bertahan selama 10 minit jer.. huhuhu

apasal bro jadi macam itu..?

Sebab masuk jer duit gua terus keluarkanya untuk membayar duit kate gua.. duit rumah duit & hutang lain.. haiih.. nampak jer gaya cam orang kaya tapi hutang banyak ni.. tapi nak wat camana kan  zaman sekarang ni kalau tak berhutang mana nak dapat hasilnyaa..

Takpe lah lepas kira- kira gua ada 15 tahun untuk abiskan hutang gua.. tapi hasil daripada itu gua berjaya membarukan rumah gua kat kampung so gua tak menyesal laaa

Owh yer selepas membuat perkiraan secara tepat wa rasa wa boleh lah membeli kasut idaman raya gua.. Isyallah petang ni wa g servey lagi.. Puma dah servey now NB pulaa...

letss chekit outaaaa.. ni yang gua servey kat google..







"menarik kan semua ni hahaha"

ok itu jer.. tata

"nak beli tapi bajet jangan lari please"

2 comments:

  1. penin dia ni selagi tak beli... selagi tak jadi dia punya... haihh O.o

    ReplyDelete
  2. lawa kasut itu..rasa nak beli jgk..sila lah dtg ke blog sy..http://ajax85.blogspot.com

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...