Thursday 9 August 2012

Owh ok...!

Salam bro..
Mr Kekurakukaku said...

Well... salam semua.. haha ada sihat juga kah.. wa baru balik dari ambil gambar tadi..

"Gambar apa bro...?"

Well gambar berpakaian baju raya.. hahahha serioss wei... unit aku telah mewajibkan supaya staf2nya berpakaian baju raya pada harini.. sebab apa? sebab kami dikehendaki mengambil gambar berpakaian baju raya.. wa dengar gambar itu akan dijadikan sebagai kad dan dihantar secara emel kepada student yang mengambil program unit waa...

Owh yer nak gambar ker.. 
Ok tapi aku ada gambar aku jer.. 

"haha ok tak..?"

"Hokey kepada makcik2 yang ada anak dara.. saya belum berpunyaa yer.. kakaka.. so bole ler kalau nak berkenalan gan saya.. saya rela":)
ok tu jer tata..

"kacak gerimis sentiasa hahaha"

4 comments:

  1. huh!!bru pakai bju raya da kecoh...hahaha

    ReplyDelete
  2. intresting... comel blog ni.. jmput singgh blog sy yer...

    ReplyDelete
  3. terima kasih..
    Osman Z memang aa dah nak raya kan

    intan Izzaty
    ni pun dah lewat ada yang pose pertama dah pakai baju raya hahahahha :)

    Maithasa Syuhada
    Terima kasaih akan ke sana juga

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...