Wednesday 19 September 2012

mencarut...

Salam bro..
Mr kekurakukaku said..

Remote econ, bersama mouse optical gua hilang... kejadaharam.. sapa aa yang bangangpuihh..! rembat barang gua tu.... menyusahkan pepagi gua nak update blog..

Haiih bertambah carutan gua bila awek kesayangan gua tipon pepagi nagis2.. aippp.. tersentap lak juga pepagi.. wa ingat waa sebab semalam gayut wa cam tak layan dia jer... hik2 bukan apa semalam lepasa telan ubat batuk wa dah mamai.. cian gak kat dia berlari2 g bilik sebab nak cakap gan waa. sorang cayang bukan segaja.. wa dah gantuk tak leh tahan...

But bila bila wa tahu hal sebenar wa cube2 aa pujuk dia.. alhamdulilah wa semakin jiwang karat sekarang kekekeke.. "hal apa bro"
Biasa aa bro.. dalam hati dah ada bunga.. hik3..

Pastu kene tegur gan bos gua.. actuly salah gua gak sebab gua macam dah memain buat keje.. ok bos pas ni gua janji gua tak memain lagi.. Pasti..!

Ok tu jer

"gua rasa bahagia hik3"

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...