Monday 19 November 2012

aku nak dia... bagi laa.

Salam bro..
Mr Kekurakukaku said..

Perhh lama dah aku tak tulis ni.. kematu jari semua bagai.. well terima kasih sekali lagi kepada sesiapa yang jegok dan baca bloq aku..

Well aku tak pergi mana pun malahan hari- hari aku buka bloq.. tapi bila nak tulis jer beku.. lansung tak tahu nak update apa... Hati nak tulis tapi perdoman dah takda.. macam takda soul lak..tapi ketuk2 diri masih lagi bernafas.. hidup lah orang kata.. .. arggh .. actuly aku nak ucapkan taniah kepada mamber2 seopis gan aku yang mana nak kawin dalam tahun ni dan tahun depan so taniah aku ucapkan sekali lagi..

Kawin ? sapa tanak wei.. hahha korang kompom nak kan.. alah kalu ko tanya anjing depan rumah aku pun depa nak kawin.. tak caya ko tanya aa .. hahahaha...

Aku ? nak juga hahahaha so

Bila? tu ko kene tengok tajuk kat atas.. paham tak?

so

awak bole tak?

Siapa dia... ? 

adalah... :) perhhh jiwang siak aku


1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...