Thursday 21 February 2013

pedih saya sedih..!

Kami cerita.. anda dengar
MR Kekurakukaku

Hairan kan ...aku terasa harini.. silap petang ni.. bila aku duk baca satu post kat list bloger aku ni.. haiih terasa pulak dengan tulisan beliau..

Hui2.. sorylah kalau aku suka2 terasa petang2 gini.. maklumlah badan jer sasa tapi hati taman.. VAVi.. lalalala bukan apa bukan aku tanak jadi macam dulu.. tapi bila dah jadi sekarang aku rasa lain lah.. macam tak sesuai pula bila nak jadi macam dulu.. kejadah apa aku mengarut lak ni..

Well aku nak cerita jer.. sorylah kalu terasa.. cumaa.. ialah cumaaa.... ialah anda berpendapat lain aku pula lain ... macam tu ler..

Oklah takpe lah janji kita jangan bercakar-cakaran kan.. so majulah badan untuk GYM
tata



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...