Wednesday 16 March 2011

EMO....


17 Mac 2011.
4 days...
Salam dudez...
Actuly aku malas nak imbas semula cerita yang aku hadapi bebaru ni..
So pasrah dan berserah kepada tuhan sahaja yang aku mampu. aku pun dah boleh bekerja dengan jaya dan aku juga telah cuba untuk menyesuaikan diri aku sekarang ni dengan keadaan sekeling aku. untuk pengetahuan korang aku telah berpindah ke unit yang baru (UPPSM).. unit akedemikdan aku telah ditugaskan untuk mengendalikan satu seksyen baru iaitu SPPD.. hahaha menakutkan tak bunyinyaa macam macam nama unit polis kan .. but actuly ia merupakan satu singkatan untuk Seksyen Pengurusan Pengajian Diploma..( so korang takyah aa terkejut kan) hahaha...
So...
keje pun mula datang kepada aku secara perlahanyaa oooo tapi takpe aku tak kisah selagi diorang bayar keringat aku, aku akan teruskan juga.. dan aku masih ingat kata bos lama aku "cik keje kene eeeklas bukan ccklas k hahah" (Encik Zul kata aa).. dan aku eklass seeklasnyaa beb! dan aku pun tak taw mau kata pew lagi keje dan keje selagi aku bole buat aku buat aa...
So...
ramai masih tertanya apakah keadaan aku dengan Dia sekarang kan?.. so jawapan dia aku gan dia masih kawan dan aku tidak bermasam muka.. (aku harap bergitu) dan ia aku akui sayang aku dengan dia masih ada.. ialah sapa tak sayang kan dan ada perasaan camtu but well aku no komen..kalo ada jodoh ada aa kalau tak nak wat camana (ni akak yang jaga aku kata aa) so aku pun tak mengharap apa2.. well kepada semua yang banyak memberi aku sokongan aku ucapkan terima kasih banyak2 thkz guys..
Well..
sekarang ni aku banyak makan serios aku banyak gila makan masuk keje makan setangah jam kemudian makan lagi.. dan makan lagi sehingga aa keje aku abis kol 5. huhuhuhu mybe disebabkan tekanan yang aku hadapi bebaru ni menyebabkan selera aku bertambah.. dan berat aku pun naik seperti meter LC di highway hahaha.. dan yer aku teringat semalam thaks kepada that person kerana telah menemani aku g jog di Istana.. gila pemandangan sana sangat best thakz dudez serios ko berjaya membuat aku kembali tersenyum. hahaha aku memang mengharpkan kawan2 seperti itu ketika aku seperti ini.
Well..
haha aku terimas satu kabar gembira dari band lama aku (band 3rd di UM) baru- baru ni pop band kolej aku telah memenangi pertandingan band semasa festivel Seni .. huaaaaa maw nagis wei sory wei aku tak g tengok.. aku nak sangat g but aku takda masa dan masa mencemburi aku.. aku taw korang memang best.. Kucai Burn Fadli, dan rakan- rakan lain kau ucapkan syabas wei kat korang huhu lama wei kita tunggu sangat itu dan last2 bila kau dah abis baru aa korang menang aa tak best.. dan dengar kata diorang bawa lagu naluri lelaki.. hahah memang naluri lelaki aa .. syabas wei dan aku maw video korang untuk aku jadikan koleksi aku dan paparan disini.. syabas burn dan kucai kerana lagu itu memang best..  dan disini adalah foto mereka.. (kiri sekali burn dan yang kybord tu kucai)

hahaha so itu sahaja yang dapat aku paparkan hari ni Sekian

Who u are.. i don't care as long as u stay with me.. 
Dame!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...