Tuesday 15 March 2011

Peace no war..

16 mac 2011..
Third day....
Salam... hye dudez... hari ini kesakitan berkurangan dan setelah aku jenuh berfikir sepanjang malam.... Semalam aku telah mengambil keputusan untuk mengetahui cerita dari pihak yang sebelah lagi.. well asume that cerita mestilah lain kan dan ada logik juga.. so aku harap aku berpuas  hati.. (actuly aku memang puas ) setelah perbandingan di buat  dan di kali dua, maka aku telah asumekan bahawa aku telah berlaku adil kepada diri aku dan Dia... so aku puas hati dan ok lah aku malas nak lanjutkan lagi cerita ini....
and aku asume that aku malas nak berperang bergadoh atau apa sekalipun.. penat letih dan tak best ..
For some resume aku malas kembali kepada diri aku yang asal membenci orang tanpa sebab.. dan memang aku akui bahawa sifat aku itu banyak memberi keburukan kepada aku sendiri. atas sebab itu juga aku kehilangan kawan serta teman.
Dan...
semalam aku juga aku telah memohon maaf kepada seorang teman yang telah lama aku sakiti hatinyaa.. so thakz for acept my maaf freinds.. aku lega tak sangka aku telah lega seperti ini.. freee ..at last aku ada kawan aku balik.. dan dia dan fad dahulu adalah kawan baik aku.. so for that person thankz kerana memberi aku ketenangan ini.. haaa aku telah memainset kan semula otak aku untuk sesuatu yang baru.. seperti barunya aku hahaha dan aku berdoa supaya aku terus berubah kearah yang lebih baik.. dan terima kasih juga kepada tuhan kerana memberi aku ketenangan yang tidak terhingga.
Dan...
aku akui luka bernanah di hati ini masih terasa cuma aku tanak ambik pot lansung untuk memikirkanya.. lagipun aku dah tua aku nak matang juga.. actuly inilah yang telah dikatakan oleh fad kepada aku so thkaz bro keranan telah membimbing aku semula kejalan yang sepatutnyaa. ko lah penyelamat aku huhuhu.. nasihat daripada banyak menyedarkan aku bro.. lu memang best dan aku bersyukur kepada tuhan keranan memberi aku seorang teman seperti kau.. thakz sekali lagi bro!
Dan..
Untuk dia. aku harap kita tak masam muka.. sebab aku iklas memohon maaf .. aku insan biasa lemah dan tiada kekuatan untuk menahan amarah aku sendiri. so aku malas maw gado dan aku harap kita lupakan apa yang berlaku dan aku pun cuba lupakan apa yang telah berlaku.. walaupun aku tak taw apa silap dan salah berlakunya perkara ini aku pasrah.. and those word yang aku lontarkan aku tarik balik dan aku sekali lagi memohon maaf.. so akhir kata PEACE no war...

4 comments:

  1. emm kt bg0s cmtu..
    pkara2 yg t'jadi ad hikmahny n ni sume pgalaman awk utk jd lbh matang.

    ReplyDelete
  2. thkaz farah huhu maw nagis bole

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...