Thursday 10 March 2011

kepenatan..............................................

Hari Jumaat 11/03/2011
masuk keje jew badan rasa sangat letih... aduh tak mampu rasa nyaa nak bergerak.. apasal aa
lepas minum 100 plus pun letih gak.. huh! AKU taw sebabnya... mungkin aku banyak sangat kot bergerak kesana sini dan gunakan tenaga tok berlari.. hahaha but nak wat camana kan keje aku memang camtu sampai makan pun tak larat aa (cam gambar kat atas 2).. tapi arini cam biasa juga cam ari2 jumaat. pagi rutin aku untuk hari jumaat mesti buka mangastream untuk baca naruto. hahahaha.. itu wajib punyaaa maaa

but anyware aa aku takda idea untuk tulis pada pagi ini (sebab aku penat nak angkat jari) so wish u aal a full of luck for today aa bye!

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...