Sunday 13 March 2011

I'm Alone (-_-)! hurmm....

14 Mac 2011...
hurmmmmm....

Salam.. hari ini genap sebulan ku kenali kau.. dan genap sebulan juga aku kehilangan kau.. cukuplah sebulan aku sayangi kau dan cukup sebulan jugalah.... (no word).. mybe ada antara yang akan berkata "hak alah relex aa bro baru sebulan kot ko boleh punya hadapi perkara ini".. dan ada juga mulut2 yang akan cuba support ak untuk terus hidup disini dan tak kurang juga akan mengutuk dan mencaci aku kerana aku hati karma lah, sentap aa sebab melakarkan isi hati aku kat sini.. dudez sory aa aku tak taw nak kata pew, nak kata kat sape dan so what ever!!... but i know things bro recover heart is not that simple.. aku tau memang baru sebulan aku jumpa benda ini.. bagi yang tak tahu kisah aku, aku dah lama lost hati untuk perempuan but DIA membuka jalan itu kembali..aku jumpa sekejap hati aku but i thing for SURE it lost again after this day....hurmmmmm... rasanya tak guna aku cerita sapa dia dimana aku jumpa dia dan apa sahaja untuk dia.. sebab ia terlalu pedih untuk aku ceritakan.... sedih bro for second time aku feel that away... hurmmm aku tak taw salah sapa actuly.. sebab aku dengar deferens story dari kedua-dua belah pihak... aku sedih bro salah aku kew sayang dan cintakan seseorang yang bukan milik orang... salah aku ker!!... hurmm but takpe like the ALLAH said.."best man only for the best girl" dan aku yakin dengan itu... Hurmm untuk si Dia. thakz u.. course give something that i already lost it.. thakz again sebab pernah bagi aku harapan... but aku tahu bukau salah kau nak benda ini terjadi dan aku redo dengan ketentuan tuhan.. dan aku doakan untuk kebahagiaan kau dengan dia or somebody els... aku tak mampu bagi terbaik untuk kau.. dan aku tak mampu untuk jaga kau... aku just aku that for sure.. aku sedih benda ni jadi sebab atas alasan yang aku sendiri pun tak tahu.. aku paham dan aku mengerti.. dan jika aku salah selama ini MAAFKAN lah aku.. aku cuba jadi yang terbaik but aku pun bukan baik seperti apa yang aku hajatkan.. nonsense word!... luka di hati aku sure takes time untuk sembuh.. dan buka salah dia atau kau atau pihak sapa-sapa.. aku redo dengan ketentuan ilahi.. but for sure aku sayang kau lebih yang aku tahu.. hurmmm... dan kepada sesiapa yang mengenali diri aku dan si dia. AKU MAHU KORANG TAHU AKU DENGAN DIA TIADA APA- APA lagi dengan dia... dan PLEASE jgan sebut benda ini depan aku or dia or tanya orang lain sebab korang tak perlu (dan aku rasa begitu) tahu apa yang terjadi takdir aku macamni dan takdir kita juga seperti ini... aku tahu aku perlu teruskan hidup aku.. tapi Dia sentiasa berada di mata aku.. serios aku tak tahu nak buat apa.. tuhan bukalah jalan untuk aku lupakan dia tuhan aku merayu pada mu.. bagi aa aku kekuatan untuk aku recover hati aku ini.. separuh tiada lagi tingal suku.. untuk aku sendiri..
Dan...
untuk kau bro.. thaks sebab kau berjaya buat aku retak.. dan aku harap kau dapat yang kau hajatkan dari aku.. aku dah lepaskan dia untuk kau.. untuk kebahagiaan kau.. aku rela dan aku pasrah.. kau jaga dia baik-baik dan janganlah ikut jejak aku SHIT!! walaupun aku marah kan kau kerana terjadi benda ini tapi that no point kan.. so bravo BRO!!! kau dah menang dan aku kalah.... terima kasih...
Dan.....
untuk dia.. harap kau jumpa dan ketemui apa yang kau cari.. aku doakan kau bahagia.. sayang walaupun sekejap aku rasa bahagia..  kau lah harapan aku walau sekejap.. so tiadalah selepas ini aku tahu aku tiada hari yang aku tunggu iaitu hari sabtu dan ahad.. tiada lagi hari2 yang aku tunggu.. untuk bersama kau.. just like that old time hari2  hari yang sama akan aku lalui........ dan aku terus menungu.... aku bukan untuk engkau..... Maafkan aku jika aku membuang gambar kau membuang kenangan aku bersama kau.. bukan aku benci kau sayang Cuma aku sendiri tak dapat menerima hakikat bahawa kau tiada lagi disisi aku dan maafkan aku kerana perbuatan ku ini kerana aku mahu ia hilang bersama hati aku sayang.. please aku tak benci kau dan aku harap kau pun begitu. aku penat kau resah sebab benda ini....... maafkan aku Doakan kan aku juga untuk jumpa kebahagian aku sendiri.. dan doa aku sentia ada untuk kau...

Dan untuk aku.. aku harap aku boleh teruskan hidup aku... itu saja untuk hari ini................. 

6ixth Sense - Tanpa 
Resah yang ku
Ubah dalam kata
Melukiskan kesunyian
Tanpa engkau aku tak mengerti

Meski
Pagi itu menatapi
Akan sunyi tanpamu
Menemani aku sepi

Tanpa.. Cintamu aku resah
Tanpa.. Kasihmu aku hampa
Tanpa.. Dirimu aku mati
Hohoo…

Tanpa.. Cintamu aku resah
Tanpa.. Kasihmu aku hampa
Tanpa.. Dirimu aku mati
Hohoo…

Tanpa.. Cintamu aku resah
Tanpa.. Kasihmu aku hampa
Tanpa.. Dirimu aku mati
Hohoo…

Kini benar-benarku rasakan
Dalam benuk hatiku tanpamu
Ku tak mengerti
Takut
Takut jauh dari dirimu
Kan kau tinggalkan aku sendiri
Tanpamu ku mati
hohoo…

Resah yang ku
Ubah dalam kata
Melukiskan kesunyian
Tanpa engkau aku tak mengerti

Tanpa.. Cintamu aku resah
Tanpa.. Kasihmu aku hampa
Tanpa.. Dirimu aku mati
Hohoo…

Tanpa.. Cintamu aku resah
Tanpa.. Kasihmu aku hampa
Tanpa.. Dirimu aku mati
Hohoo…

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...