Wednesday 9 March 2011

my Best Friend! FADLI....

NAMA : MOHD FADLI DAMANHURI
TARIKH LAHIR : 5 NOVEMBER 1987
STATUS : BELIAU KATA DIA DAH ADA AWEK

beliau adalah member baik aku seumur hidup.. hanya ko jew aa yang kenal aku fad. huhuhu aku rindu maw lepak gan ko bro.. lama da tak lepak minum dan makan kentang goreng kat Parit Simen gan ko sambil bagi beruk2 makan.. hahaha anyway fad thkz a lot! kerana banyak bagi aku nasihat dan panduan tuk idop berjaya sampai sekarang.. THAKZ bro! dan aku hadiahkan lagu ini untuk ko.. hayaiii

Sahabat sejatiku, hilangkah dari ingatanmu
Di hari kita saling berbagi
Dengan kotak sejuta mimpi, aku datang menghampirimu
Kuperlihat semua hartaku
Kita s’lalu berpendapat, kita ini yang terhebat
Kesombongan di masa muda yang indah
Aku raja kaupun raja
Aku hitam kaupun hitam
Arti teman lebih dari sekedar materi

Reff.
Pegang pundakku, jangan pernah lepaskan
Bila ku mulai lelah… lelah dan tak bersinar
Remas sayapku, jangan pernah lepaskan
Bila ku ingin terbang… terbang meninggalkanmu
Ku s’lalu membanggakanmu, kaupun s’lalu menyanjungku
Aku dan kamu darah abadi
Demi bermain bersama, kita duakan segalanya
Merdeka kita, kita merdeka

Tak pernah kita pikirkan                       
Ujung perjalanan ini                                                          
Tak usah kita pikirkan
Akhir perjalanan ini

hahaha terimalah lagu ku untukmu bro...







  • Sahabat Sejati


    Sahabat sejatiku, hilangkah dari ingatanmu
    Di hari kita saling berbagi
    Dengan kotak sejuta mimpi, aku datang menghampirimu
    Kuperlihat semua hartaku
    Kita s’lalu berpendapat, kita ini yang terhebat
    Kesombongan di masa muda yang indah
    Aku raja kaupun raja
    Aku hitam kaupun hitam
    Arti teman lebih dari sekedar materi


    Reff.
    Pegang pundakku, jangan pernah lepaskan
    Bila ku mulai lelah… lelah dan tak bersinar
    Remas sayapku, jangan pernah lepaskan
    Bila ku ingin terbang… terbang meninggalkanmu
    Ku s’lalu membanggakanmu, kaupun s’lalu menyanjungku
    Aku dan kamu darah abadi
    Demi bermain bersama, kita duakan segalanya
    Merdeka kita, kita merdeka

    Tak pernah kita pikirkan                       
    Ujung perjalanan ini                                                          
    Tak usah kita pikirkan
    Akhir perjalanan ini

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...