Wednesday 9 March 2011

saya JIWA kacau!! (-_-)!

saya jiwa kacau...
jiwa kacau..  tafsiran yang banyak tapi hanya tapi memberi maksud yang satu... YESS jawapanya mesti aa tidak selesa didalam ahati kan. that y dipanggil jiwa kacau.. (bukan gila yerr).. kacau bilau disebabkan masalah yang banyak melanda kan.
baiklah yer sekarang memang jiawa aku sedang kacau ataupun runsing,.. permasalah ini disebabkan aku akan ditukarkan ke unit lain iaitu unit aku yang baru. dulu aku adalah satu produk daripada unit hal ehwal Antarabangsa dan aku akan ditukarkan ke satu unit yang baru, unit pengajian separuh masa / UPSM.. dan bahagian yang akan ku kemudi adalah satu bahagian baru iaitu pengajian diploma. so kekacaunya bermula kerana aku tidak pernah mengendalikan bahagian akedemik. so persolan yang timbul adakah aku leh mengemudinya
so like abah said "takdir yang menentukan". lagi satu yang merunsingkan aku keje aku kat HEA ni banyak lagi sempat tak aku siapkan sebelum aku check out dari situ... Aduh. dan keje baru aku sudah mula menanti dengan banyaknyaaa. (macam tak leh gular lak pasni). hurrmmmmmm but keje is keje kan so buat tak buat kene buat juga. but ada satu kata2 kawan aku yang sangat aku teringat sampai sekarang n teme kasih gak kat beliau sebab beliau aa aku guna perpatah tersebut. dia kata camni "acik keje sampai mati pun tak abis" hahaha best tak bunyinyaaa.. thakz kat ko hadi (petik terus nama lu) hahaha.. dan memandangkan kata2 beliau kene pada tempatnyaaa (aku sokong lu hadi). maka terpaksa aa ku siapkan mana yang patut. so lepas ni sapa yang dapat pos aku di HEA get ready aa ko sebab start UTMSPACE diperbadankan keje pun makin berlambak.. bak kata orang dulu2 tak menang gusi babe menguyah hehehe.
so aku cuba luahkan segala kerunsingan aku disini supaya ia tidak duk kat dalam pale aku aa.dan kerunsingan aku pun belum tamat lagi kerana aku lum start kat unit baru 2 lagi. so kepada tuhan aku berserah kerana dia adalah perancang utama dalam kehidupan aku betol tak?..... akhir kata dari aku cuba korang renung2 kan lah gambar kat sebelah ni ni.. adakah tahap runsing korang seperti AKU atau tidak!

1 comment:

  1. acid, slmt tngl!.. jgn tnglkn keje tau.. tnglkn len xp.. hahahah

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...