Wednesday 9 March 2011

Selamat pagi Cikgu!

Selamat pagi kepada semuaa olang.. tak kira melayu atau cina atau india..maaaa... wa telah masuk kerja dengan jayanyaa.so bermulalh rutin harian aku pada pagi ini start jam 8.00 pagi. actuly aku biasa sampai kat opis kol 7 45 pagi. semetara tunggu bos aku dan cik farah masuk
keje (bajet bagus lak aku kekeke) aku akan membuka fb dan kekurakukaku (sebelum ni buka fb jew sebab blo9q lom ada) hahaha. fb adalah untuk melihat komen2 komen pagi serta gosip2 hebat yang telah diCONtengkan di wall aku. sementra itu sempat juga aku melihat gambar2 awek cun yang bakal aku hadapkan gambarnya kepada mak aku (kira mencari jodoh aa gak ni hahah) ok seterusnya aku akan buka emil serta drdock (bagi yang taktau tu drdock ialah satu laman kerja yang memuatkan dokumen2 yang agak penting aaa) (aku bantai jew ea) so rutin arian aku kol 9 g serapan dan hadnya hanya setengah jam saja. ok sy mau buat kerja sebentar yerrr

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...