Tuesday 8 March 2011

suka gambar ini!!

gambar ini best..
sy suka gambar ini kerana memberi banyak makna kepada sy.. maaf bole tukar bahasa sy kepada gua tak. ok thkz. gua suka gambar ini kerana ia memberi seribu pengertian.
secara jamaknya gambar ini menunjukan kate yang tersangkut kat jalan betol tak. dan jika diselami lagi keadaan ini menunjukan perbarisan kereta. kiri kanan kiri kiri kanan kiri kirii kiriii!!
sebenarnya lu olang bole mengapplykan gambar ini
didalam kehidupan lu olang. bayangkan kita yang sentiasa bersesak- sesak berlumba lumba dalam hidup dan akhinya terkandas camtu aaa.. (sambil jari telunjuk menunjukan kepada gambar di pc) apakah tindakan kita apakah penyelesainyaa. hurrmmm sebenarnya aku dilanda masalah.. dan keadaanyaa sama seperti jem diatas. penyelesaianyaa tak taw.
mesti korang (ataupun aku sendiri) tertanya2 apakah cerita disebalik kesedihan aku itu. hurmmmmmm ceritanya ialah aku mempunyai hati yang egonya amatlah tinggi. kadang2 aku pun tak taw mengapakah ego aku (bukan sekuter yamaha ego k) susah untuk diturunkan. aku mengalah bab hati ni. huhu jiwang cam haram!!!!!..ialah aku taw kan aku tak pandai mengawal kuasa dan aura seorang pempuan (sebab aku kan laki mesti aa minat pempuan) bergitu menebal disekeliling aku adakah ketebalan itu disebabkan keadaan cuaca atau tidak malasss nak tanya. but camana maw cita (sebab aku dah merepek) ialah aku sumbat sebenarnyaa.. aku sumbat degan jiwa aku sumbat dengan keadaan ak. sumbat juga kadang2 dengan tahu sumbat!..
sumbatnyaa adalah disebabkan aku tidak tahu menilai apakah itu CINTA..
seperti kata andy flop popy "syg bila bercinta tiada rahsianya kekal untuk selamanya" 
rahsia kah?
anyway bos aku dah lalu so kene stop dulu aa. kang kantoi aku gular hahaha so beb dont u cry tonght.

1 comment:

  1. ceh, lom apa2 dah jiwa kacau..aperaaaa. x jatuh maruah seorang lelaki tu kalau sesekali dia mengucapkan kata kasih dan cinta pada orang yang dia sayang. pepatah omputih, BMW - best man wins. kalau hang dok senyap jek, cinta pun tak tau mende..maka orang lain la yg win. ko kena la paham jiwa pompuan bro..kalau rock manjang, bosan gak ler..kalau romantik manjang, bosan gak..campor2 maa..baru ada meriah

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...