Monday 18 April 2011

ari salasa.. part two..

Salam bro..
OWH by the way my name is acik..
so penyambungan utk semalam punya citaa. well akberhenti dekat ak kene keja kat pendaftaran kan.. ok so aku telah ditugaskan untuk mejaga post pengesahan sijil akedemik bersama En Rosnizam a.k.a second bos aku...owh ialah berbekalkan badan yang penat  (sebab aku tak tido semalam) ak terpaksa mengadap muka2 calon dan sijil yang banyak.. huh! dame satu hari aku mengadap benda yantg sama serios dok sampai blur aku haa mata kuyu dan mulalah bila badan dan pent kan pale dah runsing timbul lah lawak2 bangang yan g aku buat habis semua student gelak dengar lawak bangang ak.. lansung takda muka penguakuasa aku ni.. well aku enjoy keje ak dan sekarang ni aku cuba perbaiki segal2nyaa.. walaupun aku agak sedih time tersebut disebabkan beberapa berita yang............ (so takpe aa takyah cita k) well ahahha sampai kul 5.00 ak settle kan apa yang patut (actuly sampai kul 4 jew but Encik Adzar suruh ot lebih masa) dan after that kitaowng pun maw balik kew jb.. but aku balik sendiri.. ak balik gan anis.. well sebelum balik aku sempat aa lepak kat kl huahaha jap owh yer aku temankan dia jumpa mamber2 lama dia kat bandar sunway.. kita makan stimboat.. huaa best gila aa dan sempat gak aku kenal gan kawan beliau tu aaa alah biasa aa adik2 semuanyaa hahahah.. dan aku cakap gan anis aku tak maw lama lepak sebab badan penat.. so after that kira jam 8 kitaorang balik maw balik jb but tiba saja di pantai permai aku request kat anis aku maw g rumah sewa lama aku maw jumpa maber rumah lama dan ambik barang aku..korang taw tak apa barang yang aku ambik haha aku ambik balik bass guitar aku.. yup aku ada bass guitar dan benda tu dah ada kat umah aku opss nanti aku upload gambo beliau k.. tu lah benda yang buat aku famos kat u dulu hahaha... (ACIK the bass man) buak Chuk bass k hahaha.. well after thar aku balik aa jb bbut dalam perjalan kitaowang sempat singgah mana2 perhentian dan mengular jap actuly kitaowang benti tido dan makan so perjalan mengabil masa yang lama (anis jew tido aku tak leh tido aa coz ak still teringat kat dia hurmmmmmm..so dalam kol 5 pagi aku sampai jb dan aku tak tido lansung serios dan selepas itu ak pakai baju keje dan g keje.. so that alll tahkz sebab dengar cita aku

well bye2

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...