Sunday 17 April 2011

ari senin dok ceh!.. part ONE

Salam bro....
OWH by the way my name is acik..
hahaha  hurmmm arini ari senin.. adoh! pale pusing mata gantuk .. dan yang paling bangang rasanya aku tertinggl headphone kat rumah.. adoiyaiiii.. hurmm untuk pengetahuan korang aku kalo wat keje kene sumbat telinga gan headphone dan dengar lagu.. paling best buka kuat-kuat... gila sangat best.. hahaha..
well aku nak cita gan korang dua harini kau wat pew.. first ari sabtu.. pagi tu aku g jog..opss sebelom aku g jog aku bagun pagi menadah tangan untuk solat subuh.. well after that.. aku terima msj from someone.. heee.. said it.. " u wat pew.. i kene antar adik i g keje.. and i masuk keje kol 9.00" well aku dengan selamber badak said "jom temankan i jog" then she said ok but "i pakai baju keje taw" haa ok. so aku pun g jog opsss sebelum tu aku dah kabo dah aku jog kat tasik UTM..Well aku pun terus start tenggiling aku dan g jog.
Well after aku jog dalam kol 8.00 beliau tibe dengan bf dia (huh! aku benci mat salleh tu "My v SE putih")
and after aku work up aku tengok dia masih dalam kate dia tu haa. hampeh aku cakap aa awat duk sana weii meh aa duk sini but dia dengan muka yang agak "kemerahan malu hahaha" said " i segan aa diorang semua sukan i duk bodo jew kekeke) hahaha so pun gajak dia g jenjalan kat tasik yang terbentang luas sambil jalan sempat gak aku melawak pasal burung aa pasal hantu kak limah aaa tah papa.. hahaha..
Well seriosly aku haapy duk kawan gan dia even dia agak cam gila2 gak kira masuk aaa gan aku sebab aku tak aa gila sangat sengal jew memanjang.. ok hurmm actuly sebelun tu masih time birtdy someone ni lah yang bersusah payah membawa aku jenjalan (katanya tuk celeberet).. haaa best sey and ada gak dua bagi aku hadiah gan kat.. hadiah coklat gan kat warna warni.. huuuu hahahah best! terima kasih AWAK... (psss walaupun malaysia brand but ok kekekeke) dan aku ada bagi dia sebijik tedy bear yang agak comel dan aku tempah khas daria korea.. well memang segaja aku beli warna hijau sebab dia suka warna tersebut.. so semasa pemberian itu ada gak aku tanyas something kat dia dan dia kata nak bagi jawapan yaa esok..
Dan well keseokanya after jog aku terus aa meminta jawapan kepada pertanyaan aku tu haaa... so malangnyaa dia takdo gak bagi jawapan asik pospone memanjang hangin aku!.. but takpe aa dia kata nak bagi taw pas g rumah sazwan so ak set the time a.. said :ok babe" after that aku g serapan gajah kat meranti gan dia gak menaiki bf baru dia aa.. so after that dia telah mengajar aku memandu kereta dia hahahaha (ACTULY ak tak pandai DRIVE manual huhuhuhu) aku bab moto memang hebat aa ko suruh aku joki ape jew aku joki even honda bulat (joki = raider atau tungang) huhuhu and TERIMA kasih lagi awak.. walaupun entah beberapa kali tah enjen kate kat tengah jalan aku redo dan dia pun redo.. hahah niat hati ada gak maw sondol tembok jalan gan tiang jalan hahaha atau pun masuk semak samun bagi carik sikit bf dia haaa. well after beriftifar2 3 kali aku tak dapat meneruskan niat aku tu (hampeh setan dah lari aa walaupun aku nak sangaat!).. so sebenarnya sekejap jew aku belajar dah hebat dok serioss hahah.... so after that aku balik dan dia pun g keje..
 So well
kat rumah dekat jam 11 aku balik kew hopis.. actuly aku telah ditugaskan untuk kew KL.. ada pendaftarn terbuka untuk progam PPSM.. so kitaowang kene gerak dalam kol 2 haaa menaiki bus utm.. so aku datang awal sebenaryaa saja nak ushar Dia.. hahaha serios aku suka dia beb.. so after aku jumpa diaa dan buat lawak bangang aku pun p makan kenduri kawin and time tu HUJAN.. dame aku tak suka hujan sey.. dia cam ada curse time hujan ni.. hurmmmm well walaupun aku tak penah percaya benda2 ni but entah lah.. and aku masih menagih jawapan and after aku beli rokok kat ayop ( time tu aku gan dia dalam BF dia) jawapan yang aku terima agak kelu lidah aku aa sehampeh hujan kat luar ni haaa..... hurmm agak sentap aa opss buka agak but memang sentap aa curse dame!.. but .. no but............................................................................................................................................................
hurmmmm i thing something lost jap aa and so aku skip aa (mybe i already deleted)
pastu ak naik bus g kl haaaa... well agak lama gak aa aku dah bla dari kl ni.. well perjalanan sungguh jauh dan aku pun tak sangka camana aa aku leh merempit bersama jkd dari johor kew kl.. gila bapak aa jauh.. dan bila sampai dekat tol sungai besi i fell that i already back home.. serioss aku tiba2 teringat balik dan bersemangat balik bila ku sampai sini.. dia cam ada rangkaian serabut tah pape aa yang meyambungkan kl gan aku.. haahaha tak cam bodo lak.. dan aku rasa ku rasakan kurasakan ku gila aaa.. dan after ak kemas bilik seminar dan jumpa encik adzar serta zamir..(zamir ahli bina badan) gila bapak aa badan dia beso cam haram... well tunggu bro aku sikit lagi cam ko hahaha..aku balik hotel dan aku call anis (actuly anis ada kat kl) so aku pun jumpa dia dan aku bawa dia g UM.. aku lepak kat um aku maw jumpa teman2 aku sey yang ada kat sana so bila aku masauk um jew aku terus belok kew kolej kediaman ketiga.. kolej kau menginap dulu dan sempat gak aku terangkan kat anis papan tanda um libary fakulti dan jabatan2 serta jamban2 yang agak usang kat um ni hahahahaha... so taget utama aku aku maw lepak kat sahur cafe la viva dan time ketika itu menunjukan pukul 11 30 pm.. gila aa time ni time kemuncak awak2 aku turun melepak akt sahur cafe... dan apabila kate anis (well aku tumpang dia jew huhuh) aku mana ada kate.. huhuhuh dan ketika ini aku gah gigih mengumpul duit. untuk............................... tapi takpe aa mybe duit tu aku leh gunakan tok beli sebijik kate dan repair balik tenggiling aku hahahaha.... dan sambung balik alih2 aku lihat lampu sahur tidak menyala.. bapak aa takan tutp lak sahur aduyaii rosak plan aku ni haa but takpe aku kabo kat anis suruh dia masuk gak kat kolej 3 dan aku terus berlari anak pergi ke bilik mamber a.k.a romete lama aku dan................ "Wei acik aaa orang korea datang aa" bapak aa bila pulak aku lahir dari korea ceh.. dan budak ni semua ada dalam bilik tu dan aku disambut cam anak kerabat aa hahaha dan soalan pertam aku "wei mesi Burn mana" burn ialah guitaris band lama aku.. "mesi said tah aa dok dia jarang ada bilik" so aku cam hampeh sikit aaa sebab tak dapat jumpa burn.. so after that mesi ajak aku lepak kat 4 cafe.... so aku rojer yess aa dok jom gerak sana dan aku pun bawa kate anis gan anis sekali aa dan...... time aku nak parking... :BURNNNNNN" burn said "acik" aku jumpa burn aa dan aku pun terus aa pujuk2 dia lepak sekali dan aku taw dia baru balik dari dating aa babi lu burn!... so after that aku lepak aa gan bebudak ni kat 4 so sempat gak aku kenalkan diorang gan anis hahah ada gak bebudak ni nak ushar anis well anis kecik cute ni lawa aa juling mata budak2 ni tengok lu anis.. hahahhaa dan apa lagi pabila seorang gila berjumpa budak sawan huru hara aa dunia.. habis bantai gelak jew aku ialah grop kitaowang jew yang bikin golak pluss kecoh pluss gila aa hahaha dan dalam tak sedar aku jam dah pukul 2 setengah.. adyoiii kawan time sedih camni aa tak best... diowang pun dah tak larat gelak maw balik dan aku pun terpaksa balik juga sebab anis dah kuyu dah mata beliau dah aa dia kene balik shah alam lagi. so dengan berat hati dan langkah longlai gua bla aa dan sempat gak aku bayar dan belanja bebudak ni. dan bapak aa 40 hingiit aku habiss gila makan pew tah bebudak ni.. kew 4 memang mahal argggh but takpe geg gua tak kisah asal gua bahagia dan lu bahagia gak apa ada hal hahahaha.. so aku rindo maw belajar kat um.. maw rempit2 maw kacau2 awek maw lari2 maw main kayak maw shoping maw futsal maw macam2 aa serioss aku sedih aku dah bla dari um.. dan after that aku pun balik hotel.. hurmm sampai hotel jew tetiba mata tak leh katup aa sebab aku "THINGKING of her....." aku tak leh tido lansung.. aku trun bawah cari nes (dia gak ajar aku minum benda ni) dan ada cita pasal ni gak..ada kew patut aku maw minum nes o dan indon jaga kedai tak paham nes o.. ada patut dia g buat nes o takdo gula.. gila maw pahit nate... dan aku tanya harga dia bilang 50 sen jew pak bapak aa murah.. dan after taruk gula harga tiba2 naik 1 hinggit baru aa aku taw hag tok air 50 sen dan gula 50 sen hahaha bapak aa mahal gak gula kan kan.. so after that aku g jenjalan kat sekitar hotel aku aaa dan aku pun tak sedar jam dah dekat kol 4.30.. dan tiba2 tit tittt tittt.(bunyi hp aku) dan dengan pantas ak lihat skrin hp "space....) nama dia.. huh mengapakah dia tak tido lagi.. adakah apakah camana lak leh tiba2 sama ni haaa. hurmmm tulah yang tuhan kata persamaaan kan.... dan hati aku tiba2 berubah aku tak tahu perasaan aku hape. hepy sedih boring penat gantuk sih berganti.. dan,,, wel takda pew jew ada gak msj say sory say xpland dan aku pun tak hinggat................. well after that aku balik balik opis dan sempat gak aku lelap barang 10 minit sambil tangan memegang hp hahaha.. so after that ak gosok baju dan fall in sleep agains. dan tiba 2 tok tok tok halamak lambat dah pukul 7 dah dan aku terlelap aadk sekejap aa baru 5 minit. huuuuuu... apa daaaa.. dan after that sempat gak aku bilang gan fendi (time kat hotel aku gan fendi satu bilik) relex aa beb even start kol 8.00 sempat aa kita maw jimba2 hahahaha... makan serapan dulu dan after that kitaorang terus g makan kat cafe hotel dan sempat gak aku melawak gan mamat yang jaga roti.. dia tegur aku awat makan roti jew aku bilang aa ku mat salah hahaha.. so tiba2 fendi kabo diowang tunggu da kat bus.. hissss hahahaha ceetttttt aku sempat tibai satu roti jew fendi lagi sedih lansung tak makan hahaha padahal kat tangan dah ada nasi lemak adoiyaiii.... so after that kene aa keje aaa kan kat  utm sebab ada pendaftaran..

aduh kang nanti aku sambung balik ea penat aa aku hang sebab aku tak tido dari ari jumaat.. siottt

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...