Sunday 3 April 2011

Selamat pagi..

Salam bro...
Well...
apa kabo semua aa ada sihat ka.. actuly aku maw update bloq ni but takda kesempatan.. haaaa ada aa sekali sekala terdegar keluh kesat aa dari pihak berkenaan yang mengatakan mengapakah aku tak update bloq ni haaa (hehehe thkz kepada pembaca yang membaca ) serioss aku terharu..
Well...
apa yang aku nak katakan hari ni dalam dua hari lepas im feeling ok.. seronok ada plus gembira ada plus riang ria.. haahahaha.. SEBAB apa? haaa ada aa itu rahsia.. (ni aku tiru dato Siti Nurhaliza punya lagu .. kekekek).. well ada aa sebab2 yang mengapakah aku happy k.. so aku tak maw cita buat aku mahu ucapakan terima kasih kepada pihak2 yang berkenaan kerana menceriakan hari aku ni aaa..
So aku mahu ceriakan hari2 aku yang akan mendatang.. so bravo kepada aku k!
Owhh.....
sebelum aku terlupa ada aa seseorang itu yang telah membuatkan aku terfikir.. haaa well thkz kepada that guys atas nasihat dan tunjuk ajar beliau .. yupp aku sedar kini aku banyak kekurangan yang pelu aku tampali.. well aku promise 1 thing aku akn berubah... serioss aku pun mahu sesuatu yang lebih baik..but berubah yang macamna itu haa itu aku tak tahu sebab aku pun belum bertukar lagi.. (lom jadi gaban pun haha).. but yer aku mahu sesuatu yang baik juga... yup dan cople of day ni aku banyak lupa kepada tanggungjawab aku.. hurrm serios agak kelaut juga aa aku. well aku manusia biasa juga selalu buat kesilapan. so Ya Allah ampunkan dosa aku aku insan lemah hurmm... well so far aku tak mahu lagi balik kepada diri aku yang dulu.. so past is past right (no pasten) tau.. owh yerrr aku penat aa gan aktiviti aku sekarang aku rasa mahu ambik cuti.. mahu lepak tenang kan fikiran.. (mybe pergi pulau kot) hahaha ialah duk satu tempat yang sama sumbat juga k.. ok malas mahu membebel k aku maw chow buat keja.. and thkz kepada semua pihak yang sudi baca coretan keparat aku ni aa.. sila doakan aku k semoga aku berubah menjdai yang lebih baik!

well thkzz k korang memang best!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...