Friday 1 April 2011

hepy birtdy to U selamat hari beranak juga!..

Salam bro..
well.. pejam celik pejam celik dah masuk bulan 4 kan..bulan 4 ni ramai member yang lahir pada bulan ini so huwaaaaa! selamat ari lahir beb1
well..
dalam post ni aku nak ucapkan hepy birtday kepada dua orang yang mempunyai hari yang hampir sama (beza cuma selang sehari) amazing kan dan kedua-duanya mempunyai ciri yang hampir sama haaa 
ok upload gambo dulu and sory ea Gua main curi jew gambo lu olang huwaaaa!!


NAMA : NORAIN BINTI SAMSUDIN
TARIKH LAHIR : 1 APRIL 1986
KEJE : UTMSPACE (selalu jumpa kat opis)



NAMA : YUN KHAIRANI BINTI MOHD NOR
TARIKH LAHIR : 2 APRIL 1987
KEJE : DON'T KNOW (lama tak jumpa dia)

AIN adalah rakan sekeja aku.. haaa aku jumpa dia kat sini aa kat UTMSPACE.. so wel dia baik dan best cam roti sapu gan kaya.. well beb selamat ari lahir k!

YUN adalah mamber aku dari sekolah sampai sekarang.. haaa aku belajar sama darjah gan dia aa well lama dah aku tak lepak gan dia and dia adalah salah satu best freinds ak huuwaaaa

well korang tengok keduanya rupa hampir sama and tinggi pun serupa gak.. cara post time ambik gambo pun sama haha serios aku main down load jew tak sangka lak posting sama haha amazing kan aku dapat jumpa dua orang ni.. yang paling bestnya kedua-dua ni memang kepala best dan masuk jew gan aku.. haa best aa dapat jumpa korang korang best!

actuly dua-duanyaa penah aku suka! heeeee

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...