Thursday 14 April 2011

YeeePiiii Sy sudah Tua!..

Salam bro...
Well hahaha hari ini ialah 15 April 2011.... so maksudnya disini harini ialah hari lahir aku seyy.. huhuhu aku sudah tua im 24 now... sudah tua seyyy... but ok aa ... semua orang tua gak kan.. well ak cuma nak kabo kat depa semua terima kasih sapa2 yang wish aku pada harini.. terima kasih bebanyak.. yepiii..

and for That Person. hee thakz coz celebrate i semalam.. terharu sangat and coklat tu nanti kita makan sesama k.. hehehehehe... ah malu aa. and terima kasih kepada mak gak sebab telah memberanakan sya pada tarikh ini. heee.. dan kepada TUHAN kerana memberi aku umor yang panjang sehingga ke hari dan saat ini.. terima kasih semua..

Well thaks juga kepada mamber aku Fara, Anis Fad  and sesiapa gak yang teringatkan birtday aku.. well hahah ok orang tua tak leh banyak wat lawak kene serioss jew hohoho.. so aku harap tahun baru ini memberi aku sinar baru dan pengalaman yang menyeronokan so (lupakan yang lama tutup buku dah) ok peace!

BYE 2

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...