Wednesday 13 April 2011

tengahari khamis...

Salam bro..
Well aku duk tengk fb aku ni haaa tiba2 aku ternampak gambo aku time kat u dulu so aku maw kongsi gambo aku kat sini.. gambo ni ditangkap time aku kat kolej kediaman ketiga tengku kursiah.. well diorang maw ambik gambo blok but budak2 tak maw bagi sambutan so ada bape ketol jew yang ambik gambo itu.. actuly gambo ni nak wat majalah kolej.. BUT.. disebabkan kitaowang semua benci kat kolej dan pentadbiran kolej yang sungguh diskriminasi (dah gred baru aa boleh kutuk hahaha) so kitaowang banyak boikot aktiviti kolej
Well...
aku bukan pew, dulu diowang (pentadbiran kolej) selalu lock moto aku sebab aku paking bersepah... eh suka ati aku aa nak paking mana aku bayar kot yuran kolej.. bayar abis lak tu walaupun mahal.. huh! but anyware ni aa gambo tersebut hahaha
haaa yang kat tepi belah kiri tu romte aku abeh dari kelante yang sebalah aku tu yop munir (mamat ni cool jew 3 tahun aku kenal dia lansung beliau tak penah marah even gado gan awek pun muka beliau camtu aa haaa camtu aa muka diaa lansung takda perasaaan) sebelah dia tu paruk fadullah (tu gambo sebelum dia main gym gemuk gile dok sekarang WOW hehehe) dan akhir sekali naufal ata romte aku gak (sekarang masih kat UM sambung master huhuhu aku jeles maw sambung gak)

Well..
bila aku tengok gambo ni hatiku sayu teringatkan kenangan indah kita bersama huhu weii jgn lupa kan aku k kekawan.. aku akan balik gak ke KL tu tok jumpe korang
KOWANG TUNGGU!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...