Wednesday 8 June 2011

Fantatiska..!

Salam bro..
Owh by the way my name is acik...!

Arhhh..
      Aku benci lah kalau kene tipu jew.. aku tak suka.. aku rimas.. Kenapa? tipu aku bro.. aku benci lah siot.. kalo kau tak leh bayar ko cakap aa.. jangan janji kat aku.. banyak bro.. separuh seribu aku kasi kat ko.. time ko susah aku jenuh cari duit tok ko.. but ini yang ko bagi kat aku.. siott..
Hurmmm..
penipuan kedua .. arghh aku bosan aa dengan cara kau... aku sumbat dengan kelept ko.. dah aa aku malas nak komen apa2.. aku harap kau berubah. ok babe.. tuhan tu maha adil kalo dia nak bagi sekajap jew ko dapat.. sekejap jew babe.. kau ingat tu.. aku tak takbur.. berkata begitu.. sebab aku pun sama buat kesilapan macam kau.. dan cukup aa kesilapan yang dah aku buat dan aku harap kau jgn ulangi kesilapan itu k babe.. aku tak marah dan aku tak mampu marah kau kerana semua tu adalah urusan dan hak kau babe..!
Dan..
Actuly im realy need rest right now.. aku dapat rasakan point dan hidup aku dah tak terkawal.. dan tahap kehangan aku pun tahap GABAN da.. so aku malas nak kabo perkembangan aku right now.. dan aku akui banyak benda lagi aku nak tulis untuk luhan disini.. but ialah seperti yang korang tahu juga.. but aku berterima kasih kepada korang yang banyak bagi aku semangat dalam perjuangan aku untuk hidup.. thkz BAbe..
Last..
last thing macam biasa aa aku akan katakan

so soly soly aa SIOTT..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...