Wednesday 8 June 2011

Say LA V..!

Salam bro..
Owh by the way may name acik..!

Halooo
selamat petang.. sory dah petang baru aku sempat update.. hurrmm seperti biasa (kau taw dah korang mesti dah agak alasan aku kan) aku BZ lately.. huhuhu.. perh aku penat aa beb serios badan aku need rest .. aku maw tido untuk rehatkan badan aku..
owh sebelom aku terlupa....
semalam aku dah beli tilam baru taw ( sebab ape aku beli baru hahahah kan aku dah kata tilam aku yang sebom ni ada pijat sey... dan sebelom aku beli tilam sempat gak aku servay katil (tapi bundle aa) ada gak aku dapat murah dan hari ini aku hinggat nak angkat satu aa.. coz dah lama aku tak tido atas katil.. dan selama ni aku tido pun merata hahaha (buruk tak peragai) hahaha aku tak sabar nak balik now sebab maw beli katil..
Suddenly..
Arini Rabu sey.. dan wayang adalah murah dan aku teringin maw tengok kunfu panda.. huhuhu minggu lepas aku tak dapat tengok disebabkan budak2 sek aa ramai kat wayang budu aa tak best dan kacau line..So aku pun teringin maw tengok wayang dan aku lak kene g GYM gak sebab dah selalu aku tertinggal traning.. huhuhu
So yang mana satu ni arghhhhhhh

So Soly soly aa siott

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...