Thursday 14 July 2011

ANTARA dua..

Salam bro..
Just call me acik..

Yup aku menaip disini kerana sumbat dan bosan.. well aku tak mampu luahkanya dengan kata-kata.. dan aku fikirkan cara ini adalah lebih bersesuaian.. kerana aku cuma perlu salurkan apa yang aku rasa melalaui jari-jari aku ini.. First aku minta maaf kerana bloq aku semakin menjadi haram.. huhuhu.. ini disebabkan aku masih lagi mencari satu theme yang sangat sesuai dengan kehendak aku..

Yup.. aku sangat serabut.. mybe sekarang semalam dan esok.. Hurmm actuly aku rasa sangat kosong (empty) di jiwa aku .. aku tak tahu ada something missing inside.. dan aku tak tahu benda apa itu... something yang mampu membuat aku tersenyum pagi .. happy entah.. apa benda itu aku pun tak tahu

Yup.. thakz tho someone kerana telah menjadi superwomen kepada aku.. thakz banyak2. well aku malu bengang dan sewaktu denganyaa. hehehe (jangan salah paham lak) sebab aku sendiri tak penah minta bantuan seperti itu.. well AWAk den janji den bagi balik k.. thakzz banyak2.. and Yup juga kepada bro aku Fad kerana telah memberi nasihat yang bernas.. dan memberi aku bantuan disangat aku perlukan.. well gua dengar lu angkat kate baru. ceh.. well bro tunggu k gua pun maw keluar kate gak.. hahah

Yup.. aku telah ditalifon oleh Pak Ya kate.. well dia katalesen kate L aku dah siap.. so including beliau aklu dah layak belajar kate,, well dia kata ahad ni aku mesti belajar.. well pak yah gua akan menyusul kemudian.. hahaha gua kompom gua akan menjadi seekor murid yang baeek taaat setia kepada beliau kekekekeke..

Well last sekali gua malas nak komen pape.. well korang hebat gua tabik lu orang TABIK!!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...