Tuesday 12 July 2011

ARrghhhh>>>>> aku kering..

Salam bro..
Just call me acik..

Siot..
aku gah kering sekarang ni.. kering dari segi harta (duit) dan idea (camana nak cari duit).. arghh ak berharap bebenor ada aa sorang superwomen (tak maw superhero sebab dia lelaki kekeke) datang tolong aku now.. tolong aa tolong... huhuhu First time kot dalam tahun ini kau sesak tahap gaban..  hadoiyaiii
benda ini bermula gan pembayaran semula duit pendahuluan kepada company tempat aku bekerja.. aa duit tu duit time aku g KOREA aa.. siot aa makan ribu gak.. kalo bayar tu saja takpe ni time2 tu lak aku g ambik lesen so aku kene bayar duit lesen lagi..

Arghhh.
camana ni wei aduyaii rasa malas jew nak begerak.. aduh penangan duit sunguh aa siot aaa.. gaji lak leh lak lambat lagi sey arini baru 13 arbln. aduh lagi 12 hari lagi. aduh tak sangup den nak tunggu.. dah tu lak barang2 aku banyak pulak dah abis contoh aa susu proten, nitrotech aduh.. makan duit tu nak beli.. kang tak beli tak leh pulak..

Tambah arghhh
siot aaa bulan ni lak macam2 godaan datang.. aduh tu yang perit tu.. maca,2 pulak terlintas kat pale hotak ku ni nak beli itu lah ni aa macam2 aa siotttt..

aku tak larat dah aa
TATA..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...