Monday 4 July 2011

DUIT + Hutang + mamber.. adoh!!

Salam bro..
Owh by the way my name is acik...

Adoh..
pening pale den.. apa pasal.. biasa aa bro masalah hutang ni.. adoh cita dia start dari aku g korea aa.. aku dapat duit daripada Space.. dan duit itu adalah kegunaan ak semasa aku berada di sana.. so.. aku pun gunakan aa duit itu untuk tujuan makan minum dan sebagainya..

Masalahnyaa bermula..
Ada kawan aku ni aa nama dia takyah cakap aa. dia ada masalah kewangan so.. dan dia pulak telah merayu2 kat aku nak pinjam gan aku aa.. so kalo ikut rules aku memang aku tak bagi pinjam kerana duit bro sedara mara pun gaduh betol tak.. tapi aku leh aa tak sampai hati bro gan mamber aku ni aa then aku bagi aa dia pinjam.. dan dia janji akan pulang dengan kadar yang segera.. dan masalah bermula apabila dia mula menghilangkan diri ... siott aa. kalo ada kat sini takpe bro.. ni ghaib terus.. aku msj tak balas.. aku call tak answer.. hurmmm.. memang berat aa camni.. memang aku dah kene kelepet aaa

Siot..
dan kini masalah aku lak bermula. aku kene bayar balik duit tu pada space.. dan aku leh bayar cuma sesak aa aku tok bulan ni.. so

JGN PERCAYA KAT ORNG BEB..
nanti kene Klepet.. BYE

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...