Tuesday, 5 July 2011

ENtah Hape tah!

Salam bro...
Owh by the way my name is acik..

First..
aku tak taw ape dah jadi kat bloq aku.. aku rasa makin teruk dah ni.. kompom!.. adohyaiiii.. But ialah nak wat camana kan.. perahu dah terlajak takan nak undur lak.. so tak leh wat pew aa jalan jew.. (orang melaka kata Belasah jew.).. warghhh.. aku rasa sangat bosan sekarang ni..

Second..
ialah biasa aa kan hidup ni perlu gak kadang2 tersungkur kan.. fitrah alam sapa tahu.. mybe sekarang nasib kita baik mana taw esok jatuh longkangkan.. dan itulah yang terjadi kat semua orang termasuk aku gak.. masalahanya ada aa beberapa perkara yang aku tak gemar berlaku dan perkara itu.. hurmm tak mas aku sebutkan..

Third..
Doakan aku wei kawang sekalian.. sebab aku gah ambik lesen now.. so aku harap aa aku lulus gan cemerlang tak gitu hahahaha..

dan itu lah tiga perkara yang sempat aku lakarkan kan sini so soly2 aaa broo

TATA

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...