Wednesday, 10 August 2011

Ahaaa Ialah kot..

Salam bro..
Owh acik by the way..

Actuly... takda pun topik hangat yang aku nak utarakan kat sini.. cuma ialah aku rasa macam lost aa apasal ea.. tiba2 cam aku blur aa dengan keje ak.. ialah dulu mana penah aku keje kat bahagian akademik kan.. dan tiba aku kene keje kat bahagian ni.. dah tu blur aa..

Sekarang ni pun pengambilan diploma sedang berjalan dan bermaksud masa untuk aku bz akan bermula lagi.. but aku tengah cuba berusaha agar aku dapat mencar lebih ramai pelajar lagi.. so bole aa aku dapat bonus kan kekekekeke,,

So itu jew aku nak kabo
bye beb

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...