Thursday 11 August 2011

Majlis berbuka puasa sesama ...

Salam bro,
Acik that my name..

Ahaaa semalam telah berlansungnya majlis ratah meratah (yakini berbuka pose beramai2 sesama rakan opis di Otai Bbq..) yup memang best dan meriah.. hahah mana tak merianyaa makan murah cuma 13 hinggit jew.. maw tak murah.. so memang best aa makan kat situ tahap unta best dia.. and..

Aku memang suka makan free2 ni.. almaklumlah murah kan dan bole aa kau makan gan banyk.. dan terima k asih juga kepada En. K kerana telah memberikan idea yang agak bernas kekeke.. dengar cita beliau dah beli kate honda civik 1.8.. perhhhh cipan ko.. janji nak keluar sama.. (itu merupakan antara kereta idaman aku) perhhh siott aku jeles ni..! and korang nak taw keta tu rupa dia camana.. meh aku tunjuk.. ecececehh

ecececehh kacak menawan kan impiann der..

arhh takpe aa k lu pakai a dulu.. tunggu gua punya lesen k gua angkat satu..hahaha.. but bukan tu aku nak kabo ni.. terima kasih juga kepada En Lan kerana bersusah payah memaksa orang ikut g berbuka pose disitu hahaha.. weel well DONE ! son.. 

Akhir sekali ni jew aa gambo yang aku dapat time g sana so lets c it

ahaa rakus tak guaa kekekek

So tu jewww aa cek nak habak mai kekek.. so soly2 lorhhh
bye beb!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...