Saturday 6 August 2011

mistake eating burning fish..! dame sakit perut..

Salam bro..
Owh acik just for sure..

Dame!.. perut sakit.. arghhhh... tadi pagi jew dah 4 kalii kot aku g toilet.. sabo jew aa dugaan bulan puasa kan.. sakit perut bermula dari semalam dan aku rasa aa punca dia dari ikan bako yang kau tibai kat bazar tu buat juadah berbuka.. mybe sambal dia kot..

Arghh mybe juga kerana kecabulan mulut aku aa kutuk romte aku adoii.. hahah sory ea panjang gua janji gua tak kutuk lu lagi .. aa lah lu yang cita gan gua kan lu makan ikan bako 2 tahun lepas time buka lu sakit perut .. dah tu gua bantai gelak aaa salah kew salah kew kekeke.. gua taw gua bukan setakat gelok jew ada aa penambahan sikit yang gua buat.. bagi tambah lawak kekekeke... aaaa gua janji gua tak ungkit lagi..

Aaaa jappp aa itu dia dah datang daaa
ok gerak dulu

Toiletttt !!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...