Friday 5 August 2011

Terkejut den...!!

Salam bro..
Owh by the way my name Acik..

Well aku kene keje arini.. huhuhu.. nak wat camana kan walaupun hari ini hari sabtu a.k.a hari bekerja.. aku sebagai seorang pekerja yang berdidikasi dan bermotivasiti sentiasa mengikut arahan dari masa kesemasa.. dan ialah dipendekan citanya aku kene keje juaa.. hahaha

So sedang aku sedap mengadap pc aku (byk ksyuk lak).. Tiba tiba,, suatu suara "aa tu dia anak teruna awak".. dan aku pun berpaling.. wakduhhhh DEKAN bersama family dia tiba di depan pintu bilik aku.. ceh terkejut aku "camana lak bos besar ni leh buat lawatan hari keluarga pada hari sabtu ni" getus hatiku hahaha (cam baca novel kan) nasib baik aku tak melatah kew buat2 pensan kew padam terus kew.. hahaha..

Lorh rupa2nya dekan datang saja melawat tapak.. disebabkan bilik bawah di tempat aku nak dipecahkan so dia saja lorh bawa family dia datang melawat.. so aku tak kisah pun hahah cuma terkejut lak.. nasib baik aa aku tengah buat keje

So boss kalo nak datang tu bagi aa signal dulu kekekeke..
ok byeee



                                                                                               

gambo ini tidak ada kene mengena gan keadaa taw..!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...