Wednesday, 17 August 2011

MOTO.. hahaha

Salam bro..
Acik... my name

 Well mamber gua Ahmad yapo kabo kat aku tadi.. dia dah tanak naik moto daaa.. Dan ini amat membingungkan aku.. sebab setahu aku dia lah kaki moto yang aku kenal.. dia gan moto cam aur gan tebing ko taw tak kekeke.. kalo ada moto maka ada aa dia dan dia juga menungang moto jenama yamaha lc. dan moto tu merupakan moto kegilaan ramai.. hahah so yop tanpa moto satu benda yang pelik.. dan aku pun bertanya atas sebab hape kan dia tanak naik moto lagi..

Ialah masih hinggat lagi kat kepala hotak aku dulu dikala kitaorang nak g lepak naik kate kat mapley.. Yop gan selamber berkata.. gua naik moto aa. gua malas berhempit2 gan lu orang.. hahah bertapa eksenyaa beliau kan ceh!!.. so dan tiba harini dia cakap camtu lak gan aku.. CITT!! so aku membebel pasal ni pun tak guna gak kan so ni aa sebab MENGAPA beliau tak maw naik moto lagi

                                              Hahahah cuba korang perhatikan gambar ni betol2

Cilaka lu Yop.. (ni yang aku cakap kat dia pas dia sent gambo ni kat aku citt memain banyak aa lu) hahaha sebenarnyaa dia guraw bodo gan aku jew.. dan dia juga kata dia akan setia gan moto walaupun dia hujan panas atau ribut sekali pun yesss gua sokong gan idea u broo selamat maju jaya k hahaha

Ni haa YOP atau pun AHMAD SAYUTI BIN ALIAS

Akhir kata dari gua semoga lu bahagia gan moto lu dan awek kesayangan lu bro..
k Ariosss dan soly soly kekeke

p/s... gua ingt lagi kejadian di bilik belakang umah lu kekeke





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...