Sunday, 5 August 2012

I HOPE SO...

Salam bro..
Mr Kekurakukaku said

"Tengah-tengah tulis ni perut tengah memekak dan ada pulak bau stoking  yang agak busuk juga puihhh..!"

Hai semua apa kabar..
So semalam dan kemarin, wa balik kmpg.. cam biasa aa gua balik sebab gua kene balik selalu sekarang...
sebab mak wa tak bape sihat.. lagipun wa nak tengok final projek rumah gua..
Alhamdulilah dah siap daaa umah gua.. ok kemas juga.. cuma tinggal satu lagi

Apa dia bro..?

Mengecat aa... alaaa bab tu yang aku malas nak buat.. seriosss punyaaa malas nak buat.. tapi kene buat juga sebab tak lawar aa tak cat tak gitu.. so projek tu akan berjalan pada minggu ni hari sabtu...

Well pada hari sabtu juga gua telah mengabiskan 2 ratus hinggat semata2 nak beli baju dan jaket... puihhh..! tu pun beli kat melaka dan overall dia gua rugi yang amat.. harammmm!!!
nak gambar dia nanti gua upload k.. namum sekarang gua hanya mampu tersenyum sahaja sebab gua dah kering gila..

Nak tahu senyum camana camni aaa...

"senyum sokmo.."

Nak wat caman lagi boros dalam genetik dna gua memang ada.. huhuhuh..
Nak nagis tak leh
Nak penampo bole aaa puihhh

tu jer tata
"duit tak ada tapi hati ingin kawin lalalalalla..." :)

2 comments:

  1. credit to nadia azeha... die yg amek gambar tu..hahahaa (ini nadia yg comment)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...