Monday 27 May 2013

Aku kekurakukaku

Salam bro,

Ok aku ada benda nak umumkan.. yup aku dah membeli sebijik gajet baru yang aku rasakan bole aa ohsome bhahahahah... yup dah aku tengah cuba menyesuaikan diri dengan bnda ni... apa benda yang aku beli tu.. 

Ok aku dah beli ipad.. tapi ipad 2 je yang aku mampu lain tak mampu aa biasa je pun tak hebat mana.. tapi ok aa gak sebab game yang best. Well aku beli siap dengan keybord dia.. comel weii wakakka suka aku.. sebab owhsome ... tapi nak taip agak susah aa sikit... knp susah ... sebab dia kecik je..

Ok dengan ada benda ni gua berjanji akan update blog ini saban hari.. owh ia bulan ni dit agak kecik.. so aku agak kesempitan.. huhuhuhuh.. dan tengah2 aku upadate ni sambil mendengar lagu.. sungguh owsome wakakakaka. owh ia.. minggu ini aku runah gua nak buat kenduri aruwah.. 

Ok kenduri tu untuk aruwah ayah aku.. yup sebenarnyaa aku macam tak bape hinggat aruwah ayah aku.. yup mesti pelik kan.. semasa hayat beliau aku tak berapa rapat.. bukan salah aruwah.. tapi salah aku juga im a little bit colder ... aku tak tahu kenapa aku tak bape rapat dengan beliau.. ialah semua orang ada masalah kan.. aku tahu beliau cuba rapat dengan aku.. tapi aku sendiri yang tak mahu.. kalau di ingat balik time aku kat sekolah bape kali je aku bercakap dengan beliau secara serios.. dan kat u pula kalau beliau talipon aku macam nak tanak je cakap.. aku tahu beliau sedih sebab aku.. dan aku juga sekarang ni menyesal sebab peragai aku tu.. sekarang aku rasa macam nak nagis bila ingat balik.. sedih sey.. betul kata orang time orang dah takda baru kita sedar..  serios lain rasanyaa skrng ni.. yup kadang2 aku tanak fikir.. nak jadi selfish.. but kita manusia kan.. so apa yang aku bole buat aku doakan supaya beliau ditempatkan dikalangan orang beriman.. 

So itu je yang aku mampu fikir sekarang.. sekian

gambar hiasan

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...