Monday 20 May 2013

Aku sekotak dunhill

Salam bro,

Bermula dari semalam tajuk blog aku akan bermula dengan perkataan aku, sebab apa, suka hati aku lah.. ok  harini aku nak cerita pasal  lelaki.. ea macam gay pula wakakaka.. well aku sebagai lelaki yang lahir pada bulan 4.. so apa kene mengenayaa..

Ok macamni..sebenarnyaa aku nak cerita aku ni macamna.. aku seorang lelaki yang pelik.. kenapa pelik.. sebab aku suka cakap aku pelik.. actuly ada kebaikan dan keburukan aku menjadi aku ni.. sapa paham rashid angkat tangan wakakaka... ok dari apa yang aku rasa aku seorang yagn ingin bersetyle (bahasa org puteh) bahasa melayunya maskulin.. yup

Ok kenapa jadi macamtu. dahulu aku seorang yagn agak debab.. so disebabkan itu aku berusaha menguruskan badan sehingga melidi.. wakakka  serios aku penah jadi lidi dulu.. kering abis.. time form 3.. bila aku tengok balik so aku tobat tanak kurus sgt..

Ok so bagi memaintin kan badan aku kerap bersukan, rabi, joging, sit up bumping semua aku buat..tapi macamtu jelah tak bayk musle dan tak banyak lemak. dari aku form 4 sehingga aku masuk universiti.. takda perubahan lansung laa. cuma sukan aku bertambah kepada aktiviti kayak..

Then bila aku tammat universiti pada tahun 2012 aku diterima bekerja di UTMspace.. yup disini aa bermula segalanyaaa.. so apa yang mula tu.. akan ku ceritakan kemudian k

ok then bye

time kat universiti

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...