Monday 14 March 2011

if tomorow never comes...

15 Mac 2011.
second day... hurmm
Salam hurmmm aku tak taw nak tujukan kepada siapa coretan atau kiasan ini.. dudez.. pedih luka bernanah disini belum lagi sembuh.. aku bisa aku lemah.. jiwaku kosong.. dan aku Hipokrit dengan keadaan ini..aku hilang diri aku hilang semangat.. aku ego dengan keadaan ini... dan Dia..... dia masih lagi disini di fikiran aku.. dan semakin kuat aku menolaknya dia tetap datang menyebabkan aku tergantung.. salah kah keputusan yang aku buat.. salah ker.. bertimpa-timpa keresahan aku....
Dudez..
bantulah aku.. bantulah... aku hilang pedoman.. terlalu pedih luka ini.. terlalu pedih untuk aku tafsirkan.. dan keadaan semakin tidak menjadi.. semakin teruk aku rasakan.. adakah aku sorang sahaja bergini.. apakah.. dia.. dia juga seperti ini dudez... (just go keep u r life go on) itu yang aku ceritakan untuk dia.. supaya dia benci aku.. aku hajatkan begitu dan begitulah .. aku terbuang.. aku terbuang dari hidup dia.. aku tahu kehendak dia mahu jalinan ini diteruskan.. BUT.. dudez selepas apa yang aku tahu yang aku dengar.. adahkah aku mampu menyintai dia seperti dulu dudez.. aku mahu dia seperti dulu.. seperti sebelum masalah ini. aku rindu gelak ketawa, kemanjaan dia, sentuhan dia.. terlalu indah bagi aku dudez... jiwa aku mati.. siapa aku.. siapa aku dudez siapakah aku sekarang ini.. keriangan yang aku tunjukan adalah hipokrit!!!!
Dudez..
bolehkah aku percaya dia.. bolehkah... aku mahu.. aku terlalu mahu percaya dia.... tapi aku tak mengerti mengapa.. mengapa dudez cerita itu bermain di fikiran ini.... she remand me about something dudez dan ia sama cerita yang sama.. aku benci keadaan itu.. cukup sekali aku bergitu dudez aku tanak  aku serik..
Dudez..
jika dia ada terlintas membaca ini aku harap dia paham.. aku mahu dia paham...aku tiada hak nak marah dia nak maki dia..  aku tak minta kedaan ini.. dan jika aku salah maafkanlah aku.
Dudez..
dan kepada bro itu stop menyusahkan aku dan dia.. keep away from me.. aku dah bagi apa yang kau harapkan .. so go away... please go away bro.. kau terlalu menyakititkan aku...

Sayang kau terlalu indah untukku  

 

Masih - Andy Flop Poppy

Masih ku tak berdaya
Melupakan mu
Di hatiku berkata

Apakah sebenarnya cinta
Di hati ini
Hanya mainan semata

Namun kau tak mengerti
Apakah sebenarnya yang telah terjadi
Di diri ini

Kau yang masih di hati
Tidak terdaya
Untuk mengundur diri
Darimu

Setelah engkau pergi
Tiada apa yang ada di diri ini
Kuharapkan kau kan berubah hati
Semoga kau kan kembali
Di diri ini

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...