Monday 30 May 2011

Hampeh..!!!

Salam bro..
Owh by the way my name is acik..

Hahahahah.. actuly sory coz aku lama tak update bloq ini.. well ia adalah disebabkan beberapa perkara yang aku nak listkan pun malas!.. so actuly aku bz yang amat lately.. hurmmm.. actuly ada beberapa perkara yang aku rasa nak kongsi well dgn korang semua..
1. Pernahkah anda diklepet..
    well aku penah bro dah asik diklepet oleh orang tersebut.. huhahah siott kan but takpe aaa aku halalkan apa yang dia buat kat aku.. so aku malas nak memberontak so aku ambil keputusan untuk mendiamkan diri sahaja.. seperti yang telah dibuat oleh membe ku sendiri iaitu diam demi hati (kekekekek) so ok aa ak tak kisah apa yang berlaku.. so be it!
2. Pernahkah anda rasa kosong..
    Well aku penah rasa seperti itu.. dan aku rasa hari2 aku semakin kosong.. owh ini disebabkan minda dan hati aku asik pikir kerja saja.. well lama dah aku tak bersosial (beli baju (opss ni aku buat semalam hee but budle jew), tengok wayang, berfoya2, jenjalan dan apa sahaja seperti itu. hurmm actuly aku nak tekankan disini aku SUNYI! actuly..
3. Pernahkah anda rasa anada tidak diperlukan..
    Well aku rasa seperti ini sekarang.. just right now! hurmmm
4. Pernahkan anda bermimpi di siang hari....
    Well aku selalu dapat habuan itu.. dan nah hambik lah der.. penat dah aku macamni but mybe salah aku yang tak sabar.. but aku rasa tahap sabar aku tahap dewa dah.. well kepada orng itu... no komen!
5. PERNAHKAH ANDA RASA HAMPEH!
    setalah aku fikirkan ni yang kau rasa sekarang.. HAMPEH dan hampas! siotttt.. aku just mahu kau tahu aku rasa seperti ini.. dan aku harap depa2 semua rasa seperti yang aku rasa.. dengan keadaan sekarang yang cam haram plus dengan suasana muram suram dan aku malas pikir dah........... so tata that all





 by beb

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...